Idż do nawigacji Idż do głównej treści

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetargi

Wersja z: 02.04.2021 11:59:13

Przetargi

2021

Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie i Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie 

Termin składania ofert: 09.04.2021 r. godz. 9:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu (skan)
  2. Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
  3. SWZ (skan)
  4. SWZ (pdf)
  5. Zał. nr 1a - OPZ WIW
  6. Zał. nr 1b - OPZ ZHW
  7. Zał. nr 2 - formularz oferty
  8. Zał. nr 3 - ośw. o niepodleganiu wykluczeniu
  9. Zał. nr 4 - ośw. o spełnianiu warunków
  10. Zał. nr 5 - wzór usług wykonanych
  11. Zał. nr 6 - Instrukcja  korzystania z systemu miniportal
  12. Zał. nr 7 - wzór umowy
  13. Zał. nr 8 - informacja o przetwarzaniu danych
  14. Zał. nr 9 - link do postępowania i ID postępowania

 

Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych, pożywek , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.02.2021.KK

Termin składania ofert: 02.04.2021 r. godz. 9:00

  1. Ogloszenie o zamówieniu (pdf)
  2. SIWZ (skan)
  3. SIWZ (pdf)
  4. Zał. nr 1 - OPZ 
  5. Zał. nr 2 -  formularz oferty
  6. Zal. nr 3a-g - formularz cenowy części nr 1-7
  7. Zał. nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 
  8. Zał. nr 4 - oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (word)
  9. Zał. nr 5 - instrukcja z korzystania systemu miniPortal
  10. Zał. nr 6 - wzór umowy
  11. Zał. nr 7 - informacja o przetwarzaniu danych 
  12. Zał. nr 8 - link do postępowania i ID postępowania 
  13. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 30.03.2021 r. 
  14. Informacja z dnia 30.03.2021 r. 
  15. Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia z dnia 02.04.2021 r. 
  16. Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.04.2021 r. (skan)
  17. Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.04.2021 r. (pdf)

2020

Usługa transportu prób do badań labolatoryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.17.2020.KK

Termin składania ofert: 08.01.2021 r. godz. 12.00

  1. Ogloszenie o zamówieniu (scan)
  2. Ogloszenie o zamówieniu (pdf)
  3. SIWZ (skan)
  4. SIWZ (pdf)
  5. Zał. nr 1a - OPZ (zad. nr 1)
  6. Zał. nr 1b - OPZ (zad. nr 2)
  7. Zał. nr 2 -  formularz oferty
  8. Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  9. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. spełnienia warunków
  10. Zał. nr 5 - wzór - wykaz usług
  11. Zał. nr 6 - wzór umowy
  12. Zał. nr 7 - oświadczenie dot. grupy kapitałowej
  13. Zał. nr 8 - wzór zobowiązania podmiotu trzeciego 
  14. Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 04.01.2021 r. (skan)
  15. Wyjasnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 04.01.2021 r. (pdf)
  16. Zał. nr 1a - OPZ (zad. nr 1) po modyfikacji 
  17. Protokół z otwarcia ofert z dnia 08.01.2021r. (skan)
  18. Protokół z otwarcia ofert z dnia 08.01.2021 r. (pdf)
  19. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr. 1, 2 z dnia 29.01.2021 r. 

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej tj. sprzedaż wraz ze świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.15.2020.KB

Termin składania ofert: 13.11.2020 r. godz. 12:00. Uwaga: zmiana terminu składania ofert: 20.11.2020 r. godz. 12.00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1a  - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 1 b - Opis przedmiotu zamówienia
  5. Zał. nr 2 - Formularz oferty (excel)
  6. Zał. nr 2 - Formularz oferty (pdf)
  7. Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  8. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. spełniania warunków
  9. Zał. nr 5 - Oświadczenie DSO
  10. Zał. nr 6 -  Oświadczenie o grupie kapitałowej
  11. Zał. nr 7 -  Wzór umowy
  12. Zmiana treści SIWZ (scan)
  13. Zmiana treści SIWZ (pdf)
  14. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 
  15. Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ
  16. Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ (pdf)
  17. Zał. nr 7 do SIWZ - wzór umowy po modyfikacji 
  18. Zał. nr 2 do SIWZ - formularz oferty (po modyfikacj) 
  19. Protokół z otwarcia ofert z dnia 20.11.2020 r. (scan)
  20. Protokół z otwarcia ofert z dnia 20.11.2020 r. (pdf)
  21. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, 2 z dnia 04.12.2020 r. (skan)
  22. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, 2 z dnia 04.12.2020 r. (pdf)

 

 

Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych, pozywek i szalek Petriego, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.16.2020.KK 

Termin składania ofert: 29.10.2020 r. godz. 11:00 UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 02.11.2020r. GODZ. 11:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
  5. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (excel)
  6. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  7. Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. spełniania warunków
  8. Zał. nr 6 -  Wzór umowy
  9. Zał. nr 7 -  oświadczenie o grupie kapitałowej 
  10. Zmiana treści SIWZ z dnia 23.10.2020 r. (pdf)
  11. Zmiana treści SIWZ z dnia 23.10.2020 r. (skan)
  12. Zmiana i wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 28.10.2020 r. (pdf)
  13. Zmiana i wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 28.10.2020 r. (skan)
  14. Zał. nr 6 - wzór umowy po modyfikacji
  15. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.10.2020 r. 
  16. Protokół z otwarcia ofert w dniu 02.11.2020 r. 
  17. Zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania w zadaniu nr1, 2, 4, 10 i 12 z dnia 02.11.2020r. 
  18. Zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania w zadaniu nr1, 2, 4, 10 i 12 z dnia 02.11.2020r. (pdf)
  19. Sprostowanie informacji z otwarcia ofert
  20. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 3 z dnia 04.11.2020r. (skan)
  21. Zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania w zadaniu nr 3 z dnia 04.11.2020 r. (pdf)
  22. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 5, 7, 8, 9 z dnia 12.11.2020 r (skan)
  23. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 5, 7, 8, 9 z dnia 12.11.2020 r (pdf)
  24. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w zadaniu nr 13 z dnia 18.11.2020 r. (scan)
  25. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w zadaniu nr 13 z dnia 18.11.2020 r. (pdf)
  26. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w zadaniu nr 6 i 14 z dnia 19.11.2020 r. (scan)
  27. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w zadaniu nr 6 i 14 z dnia 19.11.2020 r. (pdf)
  28. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 11 z dnia 27.11.2020 r. (skan)
  29. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadanaiu nr 11 z dnia 27.11.2020 r. (pdf)

 

 

Dostawa materiałów eksploatacyjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.14.2020.KS Termin składania ofert: 31.07.2020 r. godz. 12:00 UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 04.08.2020r. GODZ. 12:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy (word)
  5. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (Excel)
  6. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (pdf)
  7. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  8. Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. spelnienia warunków
  9. Zał. nr 6 - Wzór umowy
  10. Zał. nr 7 - Oświadczenie o grupie kapitałowej
  11. Zał. nr 4 - oświadczenie dot. wykluczenia (word)
  12. Zał. nr 5 - oświadczenie dot. spełnienia warunków (word)
  13. Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej (word)
  14. Zmiana treści SIWZ z 29.07.2020 r
  15. OPZ po modyfikacji (zadanie nr 1, zadanie nr 3)
  16. Formularz cenowy po modyfikacji (zadanie nr 1) - pdf
  17. Formularz cenowy po modyfikacji (zadanie nr 1) - Excel
  18. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
  19. Protokół z otwarcia ofert w dniu 04.08.2020 r.
  20. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 10 z dnia 18.08.2020 r.
  21. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 7 z dnia 20.08.2020 r.
  22. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 4 z dnia 27.08.2020 r.
  23. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniach nr 2 i 9 z dnia 27.08.2020 r.
  24. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w  zadaniu nr 5, 6, 8, 12 z dnia 09.09.2020 r. (scan)
  25. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 5, 6, 8, 12 z dnia 09.09.2020 r. (pdf)
  26. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1 z dnia 15.09.2020 r.
  27. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 11 z dnia 15.09.2020 r.
  28. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 z dnia 23.09.2020 r. (skan)
  29. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 z dnia 23.09.2020 r. (pdf)

 

Dostawa odczynników chemicznych i pożywek, znak sprawy WIW-A-AGZ.272.1.13.2020.KS

Termin składania ofert: 03.07.2020 r. godz. 11:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
  5. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (Excel)
  6. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (pdf)
  7. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  8. Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. spelnienia warunków
  9. Zał. nr 6 - Wzór umowy
  10. Zał. nr 7 - Oświadczenie o grupie kapitałowej
  11. Zał. nr 4 - oświadczenie dot. wykluczenia (word)
  12. Zał. nr 5 - oświadczenie dot. spełnienia warunków (word)
  13. Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej (word)
  14. Wyjaśnienie treści SIWZ
  15. Wyjaśnienia i modyfikacja terści SIWZ
  16. OPZ po modyfikacji (zadanie nr 6)
  17. Formularz cenowy po modyfikacji (zadanie nr 6)
  18. Formularz cenowy po modyfikacji (zadanie nr 6) (exel)
  19. Protokół z otwarcia ofert w dniu 03.07.2020
  20. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1
  21. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zad. 2 i 3 z dnia 13.07.2020
  22. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zad. 5 i 6 z dnia 21.07.2020
  23. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 4

 

Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych i pożywek, znak sprawy WIW-A-AGZ.272.1.11.2020.KS

Termin składania ofert: 22.05.2020r. godz. 11:00 UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 25.05.2020r. GODZ. 11:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. Ogłoszenie o zmianie zamówienia
  3. SIWZ
  4. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  5. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
  6. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (Excel)
  7. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (pdf)
  8. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  9. Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. spelnienia warunków
  10. Zał. nr 6 - Wzór umowy
  11. Zał. nr 7 - Oświadczenie o grupie kapitałowej 
  12. Zał. nr 4 - oświadczenie dot. wykluczenia (word)
  13. Zał. nr 5 - oświadczenie dot. spełnienia warunków (word)
  14. Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej
  15. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ (word)
  16. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ (pdf)
  17. OPZ po modyfikacji (zadanie nr 15 i 25)
  18. Formularz cenowy po modyfikacji (zad. 15, 19, 25)
  19. Formularz cenowy po modyfikacji (zad. 15, 19, 25)- pdf
  20. Zał. nr 6 - wzór umowy po modyfikacji
  21. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
  22. Zmiana treści SIWZ z 20.05.2020 - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
  23. Ogloszenie o zmianie ogłoszenia z 20.05.2020
  24. Protokół z otwarcia ofert 11_2020 z dnia 25.05.2020
  25. Zawiadomienie o unieuważnieniu postępowania - zad. 9, 14
  26. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. 13, 15, 28
  27. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszejw zad. 1,3,4,5,17,21 i 22 z dnia 05.06.2020
  28. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zad. 6,7,8,10,11,16,18,23 i 25 z dnia 09.06.2020
  29. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. 24
  30. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zad. 2,12,20,27 i 31 z dnia 18.06.2020
  31. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. 29
  32. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. 26
  33. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. 30
  34. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zad. 19 z dnia 02.07.2020

 

Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu labolatoryjnego, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.12.2020.KS

Termin składania ofert: 30.04.2020 r. godz. 11:00, UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 06.05.2020r. GODZ. 11:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - OPZ (zadania nr 1-17)
  4. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
  5. Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  6. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. spelnienia warunków
  7. Zał. nr 5 - Wzór umowy
  8. Zał. nr 6 - Oświadczenie o grupie kapitałowej 
  9. Wyjaśnienie treści SIWZ
  10. Wyjaśnienie treści SIWZ nr 2
  11. Wyjasnienie treści SIWZ nr 3
  12. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
  13. Wyjaśnienie treści SIWZ nr 4 z 04.05.2020
  14. Protokół  z otwarcia ofert 06.05.2020
  15. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. 12
  16. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej zad. 1-6, z dnia 15.05.2020
  17. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej zad. 7-11. 13-17 z dnia 22.05.2020

 

Usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów, znak sprawy: WIW-A-AZ.272.1.10.2020.KB

Termin składania ofert: 27.04.2020, godz. 11:00.

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
  5. Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  6. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. spełnienia warunków
  7. Zał. nr 5 - wykaz wyposażenia 
  8. Zał. nr 6 - wzór  umowy
  9. Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej
  10. Wyjasnienie i modyfikacja treści SIWZ
  11. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
  12. Protokół z otwarcia ofert
  13. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej z 08.05.2020

 

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu labolatoryjnego, oznaczenie sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.8.2020.KS

termin składania ofert: 16.04.2020 , godz. 11:00, UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 21.04.2020. GODZ. 11:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 2 - formularz ofertowy
  5. Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  6. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. spełniania warunków
  7. Zał. nr 5 - wykaz wykonanych usług
  8. Zał. nr 6 - wzór umowy
  9. Zał. nr 7 - Oświadczenie o przynależności do grupy kap.
  10. Wyjaśnienie treści SIWZ
  11. Wyjaśnienie i moduyfikacja treści SIWZ - zmiana termin składania ofert
  12. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu
  13. Protokół z otwarcia ofert
  14. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej 

Usługa transportu prób przeznaczonych do badań laboratoryjnych

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Załącznik nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia zad. nr 1
  4. Załącznik nr 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia zad. nr 2
  5. Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy
  6. Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dot. wykluczenia
  7. Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dot. spełniania warunków
  8. Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług
  9. Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
  10. Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do grupy kap.
  11. Protokół z otwarcia ofert
  12. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej zad. 1 i 2

2019

Ogłoszenie na dostawę odczynników laboratoryjnych i pożywek III

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe
  5. Oświadczenia
  6. Projekt umowy
  7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  8. Pytania i odpowiedzi
  9. Protokół z otwarcia ofert
  10. Informacja o wyborze ofert

Ogłoszenie na przetarg nieograniczony na dostawę igłopróbówek jednorazwych do pobierania krwi żylnej od bydła i trzody chlewnej do badań laboratoryjnych

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formuarze cenowe
  5. Oświadczenie (wykluczenie)
  6. Oświadczenie (spełnianie warunków)
  7. Projekt umowy
  8. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  9. Protokół z otwarcia ofert
  10. Informacja o wyborze ofery

Ogłoszenie na dostawę jednorazowych artykułów medycznych i weterynaryjnych

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe
  5. Oświadczenia
  6. Projekt umowy
  7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  8. Protokół z otwarcia ofert
  9. Informacja o wyborze oferty

Ogłoszenie na dostawę zestawów do BSE, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Brand oraz końcówek do pipet Eppendorf

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe
  5. Oświadczenia
  6. Projekt umowy
  7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  8. Protokół z otwarcia ofert
  9. Informacja o wyborze oferty

Ogłoszenie na dostawę testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych i pożywek II

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe
  5. Oświadczenia
  6. Projekty umowy
  7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  8. Pytania i odpowiedzi 1
  9. Pytania i odpowiedzi 2
  10. Protokół z otwarcia ofert
  11. Informacja o wyborze ofert

Ogłoszenie o przetargu na dostawę zestawów do BSE drobnego sprzętu laboratoryjnego i do hodowli komórkowej oraz zestwów powierzchniowych

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe do zadań 1-4
  5. Oświadczenia
  6. Projekt umowy
  7. Pytania i odpowiedzi
  8. Protokół z otwarcia ofert
  9. Informacja o wyborze oferty

Ogłoszenie o przetargu na dostawę szalek Petriego

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe do zadania 1
  5. Oswiadczenia
  6. Projekt umowy
  7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  8. Protokół z otwarcia ofert
  9. Informacje o wyborze ofert

Ogłoszenie przetargu na dostawę testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych i pożywek

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe do zadań 1-27
  5. Oświadczenia dotyczące przesłanki wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postepowaniu
  6. Projekt umowy
  7. Pytania i odpowiedzi
  8. Formularze do zadań 6,19,22 - zmiana
  9. Protokół z otwarcia ofert
  10. Informacje o wyborze ofert

 

2018

Ogłoszenie o przetargu na dostawę igłoprobówek do pobierania krwi od bydła i trzody chlewnej oraz zestawów do badań monitoringowych w kierunku BSE.

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularz cenowy 1
  5. Formularz cenowy 2
  6. Oswiadczenia dotyczace przesłanki wykluczenia
  7. Oświadczenia dotyczące spełnienia warunków
  8. Projekt umowy
  9. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  10. Protokól z otwarcia ofert
  11. Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie przetargu na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń laboratoryjnych w pomieszczeniach Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie oraz przeszkolenie pracowników z obsługi sprzętu

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Parametry techniczne
  5. Oświadczenia dotyczące przesłanki wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  6. Projekt umowy
  7. Protokół odbioru i instalacji urządzenia (wzór)
  8. Pytania i odpowiedzi 1
  9. Załącznik nr 2 - Parametry techniczne - zmiana
  10. Pytania i odpowiedzi 2
  11. Protokół z otwarcia ofert
  12. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie przetargu na dostawę testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych i pożywek

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe do zadań 1-29
  5. Oświadczenia dotyczące przesłanki wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  6. Projekt umowy
  7. Pytania i odpowiedzi
  8. Formularze cenowe - zmiana
  9. Pytania i odpowiedzi 1
  10. Pytania i odpowiedzi 2
  11. Protokół z otwarcia ofert
  12. Zawiodomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o przetargu na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń laboratoryjnych, pipet i ez oraz szalek petriego

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe do zadań 1 - 13
  5. Oświadczenia dotyczące przesłanki wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  6. Projekt umowy
  7. Ogłoszenie - zmiana
  8. Pytania i odpowiedzi
  9. Formularze cenowe - zmiana
  10. Protokół z otwarcia ofert
  11. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o przetargu na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń laboratoryjnych, materiałów do filtracji i do pobierania wymazów oraz pipet i ez

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe do zadań 1-11
  5. Oświadczenia dotyczące przesłanki wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  6. Projekt umowy
  7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  8. Pytania i odpowiedzi
  9. Protokół z otwarcia ofert
  10. Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie przetargu na dostawę testów diagnostycznych, odczynników chemicznych i surowic, pożywek

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe do zadań 1-23
  5. Oświadczenia dotyczące przesłanki wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  6. Projekt umowy
  7. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
  8. Pytania i odpowiedzi
  9. Pytania i odpowiedzi 1
  10. Formularz cenowy do zadania nr.7 - zmiana
  11. Protokół z otwarcia ofert
  12. Zawiadomienie o wyborze oferty

Ogłoszenie o przetargu na dostawę testów diagnostycznych, odczynników chemicznych i surowic, pożywek i suplementów oraz szalek Petriego.

  1. Ogłoszenie
  2. SIWZ
  3. Formularz oferty
  4. Formularze cenowe dla zadań 1- 18
  5. Projekt umowy
  6. Pytania i odpowiedzi
  7. Formularze cenowe dla zadań 12 i 14 - zmiana
  8. Pytania i odpowiedz 1
  9. Protokół z otwarcia ofert
  10. Zawiadomienie o wyborze oferty

 

Ogłosznie o przetargu na dostawę pożywek i suplementów oraz odczynników chemicznych