Message: Return type of CI_Session_database_driver::open($save_path, $name) should either be compatible with SessionHandlerInterface::open(string $path, string $name): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_database_driver::close() should either be compatible with SessionHandlerInterface::close(): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_database_driver::read($session_id) should either be compatible with SessionHandlerInterface::read(string $id): string|false, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_database_driver::write($session_id, $session_data) should either be compatible with SessionHandlerInterface::write(string $id, string $data): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_database_driver::destroy($session_id) should either be compatible with SessionHandlerInterface::destroy(string $id): bool, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Message: Return type of CI_Session_database_driver::gc($maxlifetime) should either be compatible with SessionHandlerInterface::gc(int $max_lifetime): int|false, or the #[\ReturnTypeWillChange] attribute should be used to temporarily suppress the notice
Warmińsko – Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii, jego zastępca lub osoba upoważniona przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w:
poniedziałki w godz. 8:00 - 16:00
wtorki w godz 7:30 - 16:00
środy - piątki w godz. 7:30 - 15:30
Przyjmowanie podań wniesionych ustnie do protokołu w sprawach:
skarg kierowanych do Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii - w kancelarii Urzędu - w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, I piętro, pokój nr 111.
Skargi i wnioski wnoszone na piśmie należyprzesyłać na adres:
Warmińsko - Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn
składać na dziennik podawczy (w godz. 730- 1515)
przesyłać faksem na numer: 089 5241477
Przyjmowanie korespondencji:
w kancelarii Urzędu - w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, I piętro, pokój nr 111.
Skargi, wnioski i petycje są przyjmowane i rozpatrywane w trybie przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego - Dział VIII (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz.775 z późn. zm.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. nr. 5, poz. 46) oraz ustawy z 11 lipca 2014 r. o petycjach (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 870).
Podstawowe informacje o działalności Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie w Polskim Języku Migowym (PJM)
Wideo
I. Informacja dotycząca braku dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej
Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm., zwanej dalej: ustawą), każdy bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować Wojewódzki inspektorat Weterynarii w Olsztynie o braku dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, o których mowa w art. 6, pkt 1 lub 3 ustawy.
Informację o braku dostępności należy złożyć do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związana informacja. Wersja w języku migowym nie jest dostępna. Opłat -brak.
Informacja o braku dostępności powinna zawierać (w załączeniu wzór): • dane kontaktowe wnioskodawcy, czyli Twoje imię i nazwisko, adres, ewentualnie numer telefonu i adres e-mail (jeśli posiadasz), • wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym, cyfrowym lub informacyjno-komunikacyjnym, • wskazanie sposobu kontaktu z Wnioskodawcą, czyli jak można się z Tobą skontaktować • wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, czyli w jaki sposób według Ciebie należałoby zlikwidować istniejącą barierę
Informacje o braku dostępności można zgłosić: • osobiście: w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, w godzinach 7.30-15.30 • drogą pocztową na adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, • na adres mailowy: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl • na adres Elektronicznej Skrytki Podawczej na ePUAP: /wiwolsztyn/SkrytkaESP
II. Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej w podmiocie publicznym.
Kto może złożyć wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej w podmiocie publicznym? Zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wniosek o zapewnienie dostępności może złożyć osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego. WAŻNE – warunkiem złożenia wniosku jest posiadanie interesu faktycznego wobec instytucji. Interes faktyczny to potrzeba skorzystania z usług świadczonych przez podmiot publiczny.
Co napisać we wniosku? Ustawa dokładnie precyzuje dane, które musza się tam znaleźć (w załączeniu wzór). A są to: • dane kontaktowe wnioskodawcy, czyli Twoje imię i nazwisko, adres, ewentualnie numer telefonu i adres e-mail (jeśli posiadasz) • wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym, cyfrowym lub informacyjno-komunikacyjnym, • wskazanie sposobu kontaktu z Wnioskodawcą, czyli jak można się z Tobą skontaktować • wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, czyli w jaki sposób według Ciebie należałoby zlikwidować istniejącą barierę
Wniosek o zapewnienie dostępności można złożyć: • osobiście: w sekretariacie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, w godzinach 7.30-15.30 • drogą pocztową na adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, • na adres mailowy: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl • na adres Elektronicznej Skrytki Podawczej na ePUAP: /wiwolsztyn/SkrytkaESP
Podmiot publiczny powinien zapewnić dostępność (zrealizować żądanie) bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie powiadamia Wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia i wskazuje nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. Jeżeli zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, np. ze względów technicznych lub prawnych, podmiot publiczny niezwłocznie zawiadamia Wnioskodawcę o braku możliwości zapewnienia dostępności, proponując dostęp alternatywny. W przypadku, gdy podmiot publiczny nie zapewni wnioskowanej dostępności w sposób i w terminie wyżej wskazanym, Wnioskodawcy służy prawo złożenia skargi na brak dostępności. Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni liczonych od dnia upływu terminów, o których mowa powyżej.
III. Skarga na brak dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej
Kiedy masz prawo złożyć skargę? Jeśli złożyłeś wniosek o zapewnienie dostępności do podmiotu publicznego, a podmiot ten dostępności nie zapewnił lub nie zapewnił Ci dostępu alternatywnego to masz prawo złożyć skargę na brak dostępności. Zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami masz 30 dni na złożenie skargi od daty upływu terminu na zapewnienie dostępności przez organ na złożony uprzednio przez Ciebie został złożony wniosek o zapewnienie dostępności. Do kogo składasz skargę na brak dostępności? Zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - rozpatrywanie skarg na brak dostępności podmiotów publicznych należy do zadań Prezesa Zarządu PFRON. Skargi powinny być składane do Oddziałów PFRON, właściwych terytorialnie dla podmiotów publicznych.
Co musisz napisać w skardze? Musisz podać takie dane, jak: • dane kontaktowe wnioskodawcy; czyli Twoje imię i nazwisko, adres, ewentualnie numer telefonu i adres e-mail (jeśli posiadasz), • wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym, cyfrowym lub informacyjno-komunikacyjnym, czyli co przeszkadza Ci w korzystaniu w pełni z usług danego podmiotu publicznego, • wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą, czyli jak można się z Toba skontaktować, • wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, czyli w jaki sposób według Ciebie należałoby zlikwidować istniejącą barierę
Wytworzenie: Jacek Salmanowicz (26.08.2016 godz. 08:14) Publikacja: Jacek Salmanowicz (29.08.2016 godz. 06:56) Ostatnia zmiana: Agata Jeglińska (14.02.2024 godz. 11:42) Rejestr zmian
Strona wykorzystuje pliki cookies. Możesz zablokować cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Przeczytaj więcej o cookies lub ukryj ten komunikatx