Idż do nawigacji Idż do głównej treści

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Biuletyn Informacji Publicznej

Zamówienia podprogowe

Wersja z: 26.04.2021 10:39:32

Zamówienia podprogowe

2021

Dostawa sprzętu laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 06 maja 2021 roku do godz. 10.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.66.2021.JO.KW

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 26.04.2021 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 26.04.2021 r. (pdf)
  3. Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
  4. Załącznik nr 2 (a/b/c/d/e/f/g) - Formularz oferty (excel)
  5. Załącznik nr 2 (a/b/c/d/e/f) - Formularz oferty (pdf)
  6. Załącznik nr 3 - Wzór umowy (dot. zadania nr 4) (pdf)

Aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Protection Advenced oraz oprogramowania nVision axence wraz z modułem Network Inventory Users HelpDesk DataGuard, termin składania ofert do dnia 15.04.2021 r. do godz. 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.57.2021.RG.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 09.04.2021 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 09.04.2021 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
  4. Załącznik nr 2 - Formularz oferty (word)
  5. Załącznik nr 2 - Formularz oferty (pdf)
  6. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, nr 2 z dnia 15.04.2021 r. (skan)
  7. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, nr 2 z dnia 15.04.2021 r. (pdf)

Dostawa środków dezynfekcyjnych, termin składania ofert do dnia 24 marca 2021 r. do godz. 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.43.2021.JO.KW

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 17.03.2021 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 17.03.2021 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
  4. Załącznik nr 2a/b - Arkusz pomocniczy (excel)
  5. Załącznik nr 2a/b - Arkusz pomocniczy (pdf)
  6. Załącznik nr 3 - Formularz oferty (pdf)
  7. Załącznik nr 3 - Formularz oferty (word)
  8. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 22.03.2021 r. (scan)
  9. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 22.03.2021 r. (pdf)
  10. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, nr 2 z dnia 29.03.2021 r. (skan)
  11. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1,  nr 2 z dnia 29.03.2021 r. (pdf)

Dostawa środków czystości, termin składania ofert do dnia 19 marca 2021 r. do godz. 10.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.40.2021.JO.KW

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 12.03.2021 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 12.03.2021 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
  4. Załącznik nr 2 - Arkusz pomocniczy (excel)
  5. Załącznik nr 2 - Arkusz pomocniczy (pdf)
  6. Załącznik nr 3 - Formularz oferty (pdf)
  7. Załącznik nr 3 - Formularz oferty (word)
  8. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 22.03.2021 r. (scan)
  9. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 22.03.2021 r. (pdf)

Zakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków samochodowych oraz usług myjni automatycznej w systemie bezgotówkowym do samochodów słuzbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztyniw w latach 2021-2023, termin składania ofert do dnia 23.02.2021 r. do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.37/38.2021.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 12.02.2021 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 12.02.2021 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
  4. Załącznik nr 2 -  formularz oferty (word)
  5. Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania z 17.02.2021 (scan)
  6. Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania z 17.02.2021 (pdf)
  7. Załącznik nr 2 - formularz oferty (po modyfikacji)
  8. Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania z 19.02.2021 (skan)
  9. Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania z 19.02.2021 (pdf)
  10. Protokół z otwarcia ofert z dnia 01.03.2021 r. (skan)
  11. Protokół z otwarcia ofert z dnia 01.03.2021 r. (pdf)
  12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 04.03.2021 r. (skan)
  13. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 04.03.2021 r. (pdf)

 

Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 02.02.2021 r. do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.15.2021.JO.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 27.01.2021 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 27.01.2021 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
  4. Załącznik nr 2 -  formularz oferty (word)
  5. Załącznik nr 3 - wzór umowy (pdf)
  6. Protokół z otwarcia ofert z dnia 03.02.2021 r. (skan)
  7. Protokół z otwarcia ofert z dnia 03.02.2021 r. (pdf)
  8. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 03.02.2021 r. (skan)
  9. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 03.02.2021 r. (pdf)

Obsługa informatyczna w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie oraz w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 22.01.2021 r., do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.9.2021.KB.RG

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 18.01.2021 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 18.01.2021 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
  4. Załącznik nr 2 -  formularz oferty (word)
  5. Załącznik nr 3 - wzór umowy (pdf)
  6. Informacja o zamknięciu postępowania z dnia 27.01.2021 r. 

2020

Jednorazowa dostawa pojemników, worków na opday, środków dezynfekcyjnych oraz środków ochrony indywidualnej, termin składania ofert do dnia 11.12.2020 r., do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.505/2.239.240.2020.DD.JO.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 08.12.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 08.12.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
  4. Załącznik nr 2a/2b/2c/2d/2e/2f/2g/2h/2i/2j -  formularz oferty (excel)
  5. Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 09.12.2020 r. (skan)
  6. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 09.12.2020 r. (pdf)
  7. Protokół z otwarcia ofert z dnia 14.12.2020 r. (skan)
  8. Protokół z otwarcia ofert z dnia 14.12.2020 r. (pdf)
  9. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadanich nr 5, 6, 8 z dnia 14.12.2020 r. (skan)
  10. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadanich nr 5, 6, 8 z dnia 14.12.2020 r. (pdf)
  11. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1, 2, 4, 7, 10 z dnia 14.12.2020 r. (skan)
  12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1, 2, 4, 7, 10 z dnia 14.12.2020 r. (pdf)
  13. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 z dnia 15.12.2020 r. (skan)
  14. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 z dnia 15.12.2020 r. (pdf)
  15. Informacja o wyborze o oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 9 z dnia 17.12.2020 r. (skan)
  16. Informacja o wyborze o oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 9 z dnia 17.12.2020 r. (pdf)

Dostawa testów i odczynników diagnostycznych, termin składania ofert do dnia 10.12.2020 r. do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.234.2020.JO.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 07.12.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 07.12.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
  4. Załącznik nr 2a/2b/2c -  formularz oferty (excel)
  5. Załacznik nr 2a/2b/2c - formularz oferty (PDF)
  6. Protokół z otwarcia ofert z dnia 10.12.2020 r. (skan)
  7. Protokół z otwarcia ofert z dnia 10.12.2020 r. (pdf)
  8. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (zad. 1-3) z dnia 10.12.2020 r. (skan)
  9. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (zad. 1-3) z dnia 10.12.2020 r. (pdf)

Zakup nowego samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, znak sprawy WIW-A-AGAZ.2600.1.497.2020.KB.

Termin składnia ofert: 08.12.2020r. do godz. 14.00

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 03.12.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 03.12.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
  4. Załacznik nr 2  Formularz oferty (word)
  5. Załącznik nr 3 - Wzór umowy (pdf)
  6. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 07.12.2020 r. (skan)
  7. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 07.12.2020 r. (pdf)
  8. Protokół z otwarcia ofert z dnia 08.12.2020 r. (skan)
  9. Protokół z otwarcia ofert z dnia 08.12.2020 r. (pdf)
  10. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej z dnia 09.12.2020 r. (skan)
  11. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej z dnia 09.12.2020 r. (pdf)

 Dostawa materiałów biurowych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.483.2020.KW termin składania ofert: do dnia 08.12.2020 roku do końca dnia.

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 02.12.2020 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 02.12.2020 r.  (pdf)
  3. Załacznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2 (a/b/c/d) - Formularz oferty (excel)
  5. Załącznik nr 2 (a/b/c/d) - Formularz oferty (pdf)
  6. Załącznik nr 3 (a/b/c/d) - Formularz pomocniczy - proszę nie składać wraz z ofertą (pdf)
  7. Załącznik nr 3 (a/b/c/d) - Formularz pomocniczy - prosze nie składać wraz z ofertą (excel)
  8. Protokół z otwarcia ofert z dnia 09.12.2020 r. (scan)
  9. Protokół z otwarcia ofert z dnia 09.12.2020 r. (pdf)
  10. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 2, 3, 4 z dnia 09.12.2020 r. (scan)
  11. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 2, 3, 4 z dnia 09.12.2020 r. (pdf)
  12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1 z dnia 10.12.2020 r. (scan)
  13. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1 z dnia 10.12.2020 r. (pdf)

Dostawa  testów, odczynników labolatoryjnych, pożywek, znak sprawy: WIW-A-AGZ. 2600.2.228.2020.JO.KB, termin składania ofert: 02.12.2020 r. godz. 10.00

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 26.11.2020 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 26.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
  4. Załącznik nr 2 -  formularz oferty (excel)
  5. Załacznik nr 2 - formularz oferty (PDF)
  6. Załącznik nr 3 - wzór umowy (pdf) dotyczy zad. 1 i 2 
  7. Protokół z otwarcia ofert z dnia 02.12.2020 r. (pdf)
  8. Protokół z otwarcia ofert z dnia 02.12.2020 r. (skan)
  9. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach 1,2,3,4,5,6,9 z dnia 03.12.2020 r.(skan)
  10. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach 1,2,3,4,5,6,9 z dnia 03.12.2020 r. (pdf)
  11. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniach nr 7 i 8 z dnia 03.12.2020 r.(skan)
  12. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniach nr 7 i 8 z dnia 03.12.2020 r.(pdf)

 

Dostawa szkła laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 27 listopada 2020 r. do godziny 12:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.221.2020.JO.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 23.11.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 23.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załacznik nr 2a/b/c/d/e/f/g/h/i  - Formularz oferty (excel)
  5. Załacznik nr 2a/b/c/d/e/f/g/h/i  - Formularz oferty (pdf)
  6. Protokół z otwarcia ofert z dnia 27.11.2020 r. (skan)
  7. Protokół z otwarcia ofert z dnia 27.11.2020 r. (pdf)
  8. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1-9 z dnia 30.11.2020 r. (skan)
  9. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1-9 z dnia 30.11.2020 r. (pdf)

 

Dostawa nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020 r., samochodu osobowego typu liftback na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 27 listopada 2020 r. do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.459.2020.KB ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 02 GRUDNIA 2020 r. do godz. 12.00

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 23.11.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 23.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załacznik nr 2  - Formularz oferty (pdf)
  5. Załącznik nr 3 - Wzór umowy
  6. Zmiana opisu przedmiotu zamówienia z dnia 24.11.2020 r. (skan)
  7. Zmiana opisu przedmiotu zamówienia z dnia 24.11.2020 r. (pdf)
  8. Załącznik nr 2 - Formularz oferty (po modyfikacji) pdf
  9. Wyjasnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 26.11.2020 r. (skan)
  10. Wyjasnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 26.11.2020 r. (pdf)
  11. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 03.12.2020 r. (skan)
  12. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 03.12.2020 r. (pdf)

 

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz sprzętu peryferyjnego i dysku, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.452.2020.RG.KK

uwaga: ZMIAN TERMINU SKŁADANIA OFERT do dnia 30 listopada 2020 r. do godz. 10.00 (poniedziałek).

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 20.11.2020 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 20.11.2020 (pdf)
  3. Załacznik nr 1 - OPZ
  4. Załącznik nr 2a/2b - formularz oferty (excel)
  5. Załącznik nr 3 - wzór umowy
  6. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 26.11.2020 r. (skan)
  7. Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 26.11.2020 r. (pdf)
  8. Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 27.11.2020 r. (scan) 
  9. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 27.11.2020 r. (pdf)
  10. Protokół z otwarcia ofert z dnia 30.11.2020 r. (skan)
  11. Protokół z otwarcia ofert z dnia 30.11.2020 r. (pdf)
  12. Informacja o wyborze ofert najkorzystniejszej (skan)
  13. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (pdf)

 

Dostawa części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do sprzetu laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 20 listopada 2020 r. do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.208/209/210/216.2020.JO

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 16.11.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 16.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2 (a,b,c,d,e,f) - Formularz oferty (excel)
  5. Załącznik nr 2 (a,b,c,d,e,f) - Formularz oferty (pdf)
  6. Protokół z otwarcia ofert (scan)
  7. Protokół z otwarcia ofert (pdf)
  8. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1,2,3,4,5,6 z dnia 23.11.2020 r. (scan)
  9. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1,2,3,4,5,6 z dnia 23.11.2020 r. (pdf)

Dostawa sprzętu laboratoryjnego, termin skladania ofert do dnia 20 listopada 2020 r. do godz. 10:00,  znak sprawy:  WIW-A-AGZ.2600.2.214.2020.JO.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 13.11.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 13.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załacznik nr 2a/b/c/d/e/f/g  - Formularz oferty (pdf)
  5. Załacznik nr 2a/b/c/d/e/f/g  - Formularz oferty (excel)
  6. Załącznik nr 3 - Wzór umowy
  7. Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 18.11.2020 r.(skan)
  8. Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 18.11.2020 r.(pdf) 
  9. Protokół z otwarcia ofert z dnia 20.11.2020 r. (skan)
  10. Protokół z otwarcia ofert z dnia 20.11.2020 r. (pdf)
  11. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 3 z dnia 23.11.2020 r. (skan)
  12. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 3 z dnia 23.11.2020 r. (pdf)
  13. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach 1, 2, 4-7 z dnia 23.11.2020 r. (skan)
  14. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach 1, 2, 4-7 z dnia 23.11.2020 r. (pdf)

Dostawa nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2020 r., samochodu osobowego typu liftback na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 19 listopada 2020 r. do godziny 12:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.449.2020.KB

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 10.11.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 10.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załacznik nr 2  - Formularz oferty (pdf)
  5. Załącznik nr 3 - Wzór umowy
  6. Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 13.11.2020 r.(skan)
  7. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 13.11.2020 r. (pdf)
  8. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 19.11.2020 r. (skan)
  9. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 19.11.2020 r. (pdf)

Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 16 listopada 2020 r. do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.180.2020.JO.KK ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT DO DNIA 18 LISTOPADA 2020 r. do godz. 10.00

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 09.11.2020 r. (skan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 09.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załacznik nr 2 a/b/c/d/e/f  - Formularz oferty (excel)
  5. Załacznik nr 2 a/b/c/d/e/f  - Formularz oferty (pdf)
  6. Zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 16.11.2020 r.
  7. Protokół z otwarcia ofert z dnia 18.11.2020 r.(pdf)
  8. Protokół z otwarcia ofert z dnia 18.11.2020 r.(skan)
  9. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (pdf)
  10. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (skan)
  11. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 5 (skan)
  12. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 5 (pdf)

Rozbudowa instalacji elektrycznej, w tym modernizacja rozdzielnicy głównej, okablowanie, montaż rozłącznika mocy i przycisków odcinających zasilanie energii elektrycznej w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 13 listopada 2020 r. do godziny 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.181.2020.KB

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 04.11.2020 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 04.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załacznik nr 2 - Formulazr oferty
  5. Załącznik nr 3 - Wzór umowy (pdf)
  6. Zmiana treści zapytania ofertowego - zmiana OPZ
  7. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia po modyfikacji (pdf)
  8. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego (scan)
  9. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego (pdf)
  10. Protokół z otwarcia ofert z dnia 13.11.2020 r. 
  11. Informacja o unieważnieniu postępowania (skan)
  12. Informacja o unieważnieniu postępowania (pdf)

Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku biurowym Olsztyn, ul. Szarych Szeregów 7, termin składania ofert do dnia 19 listopada 2020 r. do 8.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.441.2020.KB

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 04.11.2020 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 04.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1a - Projekt budowlany
  4. Załącznik nr 1a - Projekt budowlany z rysunkami
  5. Załącznik nr 1b - Przedmiar robót
  6. Załącznik nr 2 - Formularz oferty
  7. Załącznik nr 3 -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu
  8. Załącznik nr 4 - Wzór umowy
  9. Protokół z otwarcia ofert z dnia 19.11.2020 r. (pdf)
  10. Protokół z otwarcia ofert z dnia 19.11.2020 r. (skan)
  11. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (skan)
  12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (pdf)

Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatora w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej, termin składania ofert do dnia 10 listopada 2020 r.  do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.131.2020.LO.KB

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 03.11.2020 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 03.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2 -Formularz oferty (excel)
  5. Załącznik nr 2 - Formularz oferty (pdf)
  6. Załącznik nr 3 - Wzór umowy (pdf)
  7. Protkół z otwarcia ofert z dnia 12.11.2020 r. 
  8. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dostawa jednorazowych materiałów pomocniczych, termin składania ofert do dnia 06 listopada 2020 r. do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.204.2020.JO

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 02.11.2020 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 02.11.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2 -Formularz oferty 2a/2b/2c (excel)
  5. Załącznik nr 2 - Formularz oferty 2a (pdf)
  6. Załącznik nr 2 -Formularz oferty 2b (pdf)
  7. Załącznik nr 2 - Formularz oferty 2c (pdf)
  8. Protokół z otwarcia ofert
  9. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1 i 2 (scan)
  10. Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1 i 2 (pdf)
  11. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 (scan)
  12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 (pdf)

Dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów opatrunkowych, termin składania ofert do 28 października 2020 r. do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.192.2020.JO UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT:  DO DNIA 06 LISTOPADA 2020 r. DO KOŃCA DNIA

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 21.10.2020 r. (scan)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 21.10.2020 r. (pdf)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2 (a/b) - Formularz oferty (excel)
  5. Załącznik nr 2a - Formularz oferty (pdf)
  6. Załącznik nr 2b - Formularz oferty (pdf)
  7. Zmiana treści zapytania ofertowego i formularza ofertyz dnia 28.10.2020 r. (scan)
  8. Załącznik nr 2 (ab) - Formularz oferty z dnia 28.10.2020 r. (excel)
  9. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, zmiana opisu przedmiotu zamówienia i formularzy ofert (scan)
  10. Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, zmiana opisu przedmiotu zamówienia i formularzy ofert (pdf)
  11. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (po modyfikacji) z dnia 29.10.2020 r. 
  12. Załącznik nr 2 (a,b,c) - Formularz oferty (po modyfikacji z podziałem na 3 zadania) z dnia 29.10.2020 r. (excel)
  13. Protokół z otwarcia ofert
  14. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, 2, 3

Dostawa jednorazowych materiałów pomocniczych, termin składania ofert do 26 października 2020 r. do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.191.2020.JO

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 20.10.2020 r. (pdf)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 20.10.2020 r. (scan)
  3. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2 - Formularz oferty 2a/2b/2c (excel)
  5. Załącznik nr 2a do zapytania ofertowego (pdf)
  6. Załącznik nr 2b do zapytania ofertowego (pdf)
  7. Załącznik nr 2c do zapytania ofertowego (pdf)
  8. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 28.10.2020 r. (scan)
  9. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 28.10.2020 r. (pdf)

Dostawa komory laminarnej z przepływem pionowym II klasy bezpieczeństwa, termin składania ofert do 21 października 2020 r. do godz. 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.183.2020.MM.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 14.10.2020 r. (pdf)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 14.10.2020 r. (scan)
  3. Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2  - Formularz oferty (excel)
  5. Załącznik nr 2  - Formularz oferty (pdf)
  6. Załącznik nr 3 - wzór umowy
  7. Wyjasnienie treści zapytania ofertowego (pdf)
  8. Wyjasnienie treści zapytania ofertowego (skan)
  9. Protokół z otwarcia ofert (pdf)
  10. Protokół z otwarcia ofert (skan)
  11. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 23.10.2020 r. (pdf)
  12. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 23.10.2020 r. (skan)

Jednorazowa dostawa szkła laboratoryjnego, termin składania ofert do 14 października 2020 do godz. 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.172.2020.JO.KK  UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 16.10.2020 r. DO GODZ. 10:00. 

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 07.10.2020 r. (pdf)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 07.10.2020 r. (scan)
  3. Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2a/2b/2c - Formularz oferty (excel)
  5. Załącznik 2a/2b/2c  - Formularz oferty (pdf)
  6. Wyjasnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 13.10.2020 r. (skan)
  7. Wyjasnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 13.10.2020 r. (pdf)
  8. Protokół z otwarcia ofert (skan)
  9. Protokół z otwarcia ofert (pdf)
  10. Informacja o uniewżnieniu postępowania z dnia 19.10.2020 r. (skan)
  11. Informacja o uniewżnieniu postępowania z dnia 19.10.2020 r. (pdf)
  12. Informacja o wyborze oferty w zadaniu nr 3 z dnia 30.10.2020 r. (skan)
  13. Informacja o wyborze oferty w zadaniu nr 3 z dnia 30.10.2020 r. (pdf)

Jednorazowa dostawa środków ochrony indywidualnej, termin składania ofert do 01 października 2020 do godz. 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.173.2020.JO.KK

  1. Zapytanie ofertowe z dnia 25.09.2020 r. (pdf)
  2. Zapytanie ofertowe z dnia 25.09.2020 r. (scan)
  3. Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Załącznik nr 2a/2b/2c/2d - Formularz oferty (excel)
  5. Załącznik 2a/2b/2c/2d - Formularz oferty (pdf)
  6. Protokół z otwarcia ofert
  7. Protokół z otwarcia ofert (pdf)
  8. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 01.10.2020 r. (skan)
  9. Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 01.10.2020 r. (pdf)
  10. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, 4 (skan)
  11. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, 4 (

    Powrót do rejestru zmian