Wersja z: 26.11.2021 13:31:06
Zamówienia podprogowe
2021
Dostawa materiałów biurowych, termin składania ofert do 2 grudnia 2021 roku godzina 9.00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.271.2021.DB.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 24 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 24 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Arkusz pomocniczy
Dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, rękawiczek jednorazowych i folii aluminiowej, termin składania ofert do 25 listopada 2021 roku godzina 9.00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.221.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 17 listopada 2021 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 17 listopada 2021 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 19 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 19 listopada 2021 roku (pdf)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 23 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 23 listopada 2021 roku (pdf)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 24 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 24 listopada 2021 roku (pdf)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 24 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 24 listopada 2021 roku (pdf)
- Informacja o unieważnieniu postępowania części nr 2 z dnia 26 listopda 2021 roku (skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania części nr 2 z dnia 26 listopda 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 26 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 26 listopada 2021 (pdf)
Zakup nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 18 listopada 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.257.2021.KK
Uwaga: Zmiana terminu składania ofert, do dnia 30 listopada 2021 roku, godzina 09:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 10 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 10 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Zmiana terminu składania ofert z dnia 17 listopada 2021 roku.
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 19 listopada 2021 roku
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 18 listopada 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.255.2021.RG.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 10 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 10 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 23 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 23 listopada 2021 roku (pdf)
Dostawa wraz z montażem 3 szt. klimatyzatorów do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie, termin składania ofert do 10 listopada 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.207.2021.LO.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 03 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 03 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 8 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 8 listopada 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 15 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 15 listopada 2021 roku (pdf)
Dostawa sprzętu laboratoryjnego, termin składania ofert do 12 listopada 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.206.2021.JO.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 03 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 03 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 04 listopada 2021 r (skan)
- Zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 04 listopada 2021 r (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (po modyfikacji)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (po modyfikacji)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 16 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 16 listopada 2021 roku (pdf)
Dostawa środków czystości i worków na odpady weterynaryjne, termin składania ofert do dnia 28 października 2021 roku godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.194.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 21 października 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 21 października 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 a,b - Formularz oferty (excel)
- Załącznik nr 2 a,b - Formularz oferty (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29 października 2021 roku w części nr 1 i 2 (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29 października 2021 roku w części nr 1 i 2 (pdf)
Dostawa serwera NAS na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 28.10.2021 r. godz. 9:00,znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.213.2021.RG.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 20.10.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 20.10.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 22 października 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 22 października 2021 roku (pdf)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 25 października 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 25 października 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 8 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 8 listopada 2021 roku (pdf)
Jednorazowa dostawa szkła laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 19.10.2021 r. godz. 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.182.2021.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 11.10.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 11.10.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 a-g - Formularz oferty (excel)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 13 października 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 13 października 2021 roku (pdf)
- Wyjasnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 15 października 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 15 października 2021 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 do wyjaśnień z dnia 15 października 2021 r. Opis przedmiotu zamówienia (po modyfikacji) - cz. 4
- Załącznik nr 2 do wyjaśnień z dnia 15 października 2021 r. Formularz oferty (po modyfikacji) - cz. 4
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 25 października 2021 roku w części 3, 4, 6, 7 (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 25 października 2021 roku w części 3, 4, 6, 7 (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29 października 2021 roku w części 1, 2, 5 (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29 października 2021 roku w części 1, 2, 5 (pdf)
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki igłowej oraz serwera na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 6.10.2021 r. godz. 9:00,znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.187.2021.LC
Uwaga: Zmiana terminu składania ofert do dnia 11.10.2021 roku, godzina 09:00
Uwaga: zmiana terminu składania ofert do dnia 13.10.2021 roku, godzina 09:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 28.09.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 28.09.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja z dnia 4.10.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 4.10.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 do Informacji z dnia 4.10.2021 r. Poprawiony OPZ
- Załącznik nr 2 do Informacji z dnia 4.10.2021 r. Formularz oferty
- Informacja o zmianie terminu składania ofert (skan)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert (pdf)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 08 października 2021 roku (skan)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 08 października 2021 roku (pdf)
- Informacja z dnia 11 października 2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 11 października 2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 do Informacji z dnia 11 października 2021 r. Poprawiony OPZ
- Załącznik nr 2 do Informacji z dnia 11 października 2021 r. Formularz oferty
- Załącznik nr 3 do Informacji z dnia 11 października 2021 r. Wzór umowy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 1 i 2 z dnia 18.10.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w częsci nr 1 i 2 z dnia 18.10.2021 r. (pdf)
- Informacja o zamknięciu postępowania w częsci nr 3 z dnia 18.10.2021 r. (skan)
- Informacja o zamknięciu postępowania w części nr 3 z dnia 18.10.2021 r. (pdf)
Remont części pomieszczeń w budynku magazynowym Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, termin składania ofert do dnia 19.08.2021 r. godz. 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.144.2021.JO.LC
UWAGA: Zmiana terminu składania ofert do dnia 31.08.2021 . godz. 9:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 04.08.2021 (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 04.08.2021 (pdf)
- Załącznik nr 1 - Dokumentacja
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wykaz osób
- Załącznik nr 4 - Wzór umowy
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 18.08.2021 r. (skan)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 18.08.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 31.08.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 31.08.2021 r. (pdf)
Jednorazowa dostawa folii aluminiowej i części zamiennych do sprzętu laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 9.08.2021 r. godz. 9:00
znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.141.2021.JO.LC
UWAGA: Zmiana terminu składania ofert do dnia 16.08.2021 . godz. 9:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 30.07.2021 (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 30.07.2021 (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (PDF)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (excel)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 06.08.2021 r. (skan)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 06.08.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 18.08.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 18.08.2021 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu części nr 1, 3, 7 i 9 z dnia 18.08.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu części 1, 3, 7 i 9 z dnia 18.08.2021 r. (pdf)
Przeglą, czyszczenie i konserwacja systemów klimatyzacji i wentylacji w siedzibie Zamawiającego,
termin składania ofert do dnia 22.07.2021 r. godz. 8:00,
znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.118.121./1.128.2021.LO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 14.07.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 14.07.2021 r. (pdf)
- Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Zał. nr 2 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego
- Zał. nr 3 - Formularz oferty
- Zał. nr 4 - wzór umowy
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 20.07.2021 r. (SKAN)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 20.07.2021 r. (PDF)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 26.07.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 26.07.2021 r. (pdf)
Dostawa obuwia i odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, termin składania ofert do dnia 25.06.2021 r. godz. 9:00,
znak sprawy: WIW-A-AGZ. 2600.2.97.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 17.06.2021 (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 17.06.2021 (pdf)
- Zał. nr 1 - OPZ (PDF)
- Zał. nr 2 - formularz oferty (excel)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 30.06.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 30.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu zadania nr 4 i 5 z dnia 30.06.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu zadania 4 i 5 z dnia 30.06.2021 r. (pdf)
Usługi sprzątania posesji WIW w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7, termin składania ofert do dnia 17.06.2021 r. godz. 13:00,
znak sprawy: WIW-A-AGZ. 2600.1.107.2021.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 11.06.2021 (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 11.06.2021 (pdf)
- Zał. nr 1 - OPZ (PDF)
- Zał. nr 2 - formularz oferty (word)
- Zał. nr 3 - wzór umowy (PDF)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 22.06.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 22.06.2021 r. (pdf)
Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych z grupy 02, termin składania ofert do dnia 08.06.2021 r. do godz. 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.93.2021.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 01.06.2021 r. (scan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 01.06.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - wzór umowy
- Załącznik nr 4 - wykaz urządzeń technicznych
- Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 10.06.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania z dnia 10.06.2021 r. (pdf)
Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów opatrunkowych, termin składania ofert do dnia 01 czerwca 2021 r. do godz. 9.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.81.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 24.05.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 24.05.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmitu zamówienia (pdf)
- Załącznik nr 2 (a,b,c,d,e,f,g,h) - Arkusz pomocniczy proszę nie składać wraz z ofertą (excel)
- Załącznik nr 2 (a,b,c,d,e,f,g,h) - Arkusz pomocniczy proszę nie składać wraz z ofertą (pdf)
- Załącznik nr 3 - Formularz oferty (pdf)
- Załącznik nr 3 - Formularz oferty (word)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 28.05.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania z zadaniach nr 2,3,4 z dnia 01.06.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniach nr 2,3,4 z dnia 01.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1, 5,6,7,8 z dnia 02.06.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1,5,6,7,8 z dnia 02.06.2021 r. (pdf)
Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych z grupy 02, termin składania ofert do dnia 31.05.2021 r. do godz. 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.86.2021.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 24.05.2021 r. (scan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 24.05.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - wzór umowy
- Załącznik nr 4 - wykaz urządzeń technicznych
- Informacja o unieważnieniu z dnia 1.06.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu z dnia 01.06.2021 r. (pdf)
Dostawa sprzętu laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 06 maja 2021 roku do godz. 10.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.66.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 26.04.2021 r. (scan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 26.04.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
- Załącznik nr 2 (a/b/c/d/e/f/g) - Formularz oferty (excel)
- Załącznik nr 2 (a/b/c/d/e/f) - Formularz oferty (pdf)
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy (dot. zadania nr 4) (pdf)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 05.05.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach 1-7 z dnia 10.05.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach 1-7 z dnia 10.05.2021 r. (pdf)
Aktualizacja oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Protection Advenced oraz oprogramowania nVision axence wraz z modułem Network Inventory Users HelpDesk DataGuard, termin składania ofert do dnia 15.04.2021 r. do godz. 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.57.2021.RG.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 09.04.2021 r. (scan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 09.04.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (word)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, nr 2 z dnia 15.04.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, nr 2 z dnia 15.04.2021 r. (pdf)
Dostawa środków dezynfekcyjnych, termin składania ofert do dnia 24 marca 2021 r. do godz. 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.43.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 17.03.2021 r. (scan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 17.03.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
- Załącznik nr 2a/b - Arkusz pomocniczy (excel)
- Załącznik nr 2a/b - Arkusz pomocniczy (pdf)
- Załącznik nr 3 - Formularz oferty (pdf)
- Załącznik nr 3 - Formularz oferty (word)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 22.03.2021 r. (scan)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 22.03.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, nr 2 z dnia 29.03.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, nr 2 z dnia 29.03.2021 r. (pdf)
Dostawa środków czystości, termin składania ofert do dnia 19 marca 2021 r. do godz. 10.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.40.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 12.03.2021 r. (scan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 12.03.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
- Załącznik nr 2 - Arkusz pomocniczy (excel)
- Załącznik nr 2 - Arkusz pomocniczy (pdf)
- Załącznik nr 3 - Formularz oferty (pdf)
- Załącznik nr 3 - Formularz oferty (word)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 22.03.2021 r. (scan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 22.03.2021 r. (pdf)
Zakup paliwa, materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków samochodowych oraz usług myjni automatycznej w systemie bezgotówkowym do samochodów słuzbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztyniw w latach 2021-2023, termin składania ofert do dnia 23.02.2021 r. do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.37/38.2021.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 12.02.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 12.02.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
- Załącznik nr 2 - formularz oferty (word)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania z 17.02.2021 (scan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania z 17.02.2021 (pdf)
- Załącznik nr 2 - formularz oferty (po modyfikacji)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania z 19.02.2021 (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania z 19.02.2021 (pdf)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 01.03.2021 r. (skan)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 01.03.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 04.03.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 04.03.2021 r. (pdf)
Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 02.02.2021 r. do końca dnia, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.15.2021.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 27.01.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 27.01.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
- Załącznik nr 2 - formularz oferty (word)
- Załącznik nr 3 - wzór umowy (pdf)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 03.02.2021 r. (skan)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 03.02.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 03.02.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 03.02.2021 r. (pdf)
Obsługa informatyczna w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie oraz w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 22.01.2021 r., do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.9.2021.KB.RG
- Zapytanie ofertowe z dnia 18.01.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 18.01.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
- Załącznik nr 2 - formularz oferty (word)
- Załącznik nr 3 - wzór umowy (pdf)
- Informacja o zamknięciu postępowania z dnia 27.01.2021 r.
2020
Jednorazowa dostawa pojemników, worków na opday, środków dezynfekcyjnych oraz środków ochrony indywidualnej, termin składania ofert do dnia 11.12.2020 r., do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.505/2.239.240.2020.DD.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 08.12.2020 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 08.12.2020 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
- Załącznik nr 2a/2b/2c/2d/2e/2f/2g/2h/2i/2j - formularz oferty (excel)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 09.12.2020 r. (skan)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 09.12.2020 r. (pdf)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 14.12.2020 r. (skan)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 14.12.2020 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w zadanich nr 5, 6, 8 z dnia 14.12.2020 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w zadanich nr 5, 6, 8 z dnia 14.12.2020 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1, 2, 4, 7, 10 z dnia 14.12.2020 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 1, 2, 4, 7, 10 z dnia 14.12.2020 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 z dnia 15.12.2020 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 z dnia 15.12.2020 r. (pdf)
- Informacja o wyborze o oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 9 z dnia 17.12.2020 r. (skan)
- Informacja o wyborze o oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 9 z dnia 17.12.2020 r. (pdf)
Dostawa testów i odczynników diagnostycznych, termin składania ofert do dnia 10.12.2020 r. do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.234.2020.JO.KK.
- Zapytanie ofertowe z dnia 07.12.2020 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 07.12.2020 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
- Załącznik nr 2a/2b/2c - formularz oferty (excel)
- Załacznik nr 2a/2b/2c - formularz oferty (PDF)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 10.12.2020 r. (skan)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 10.12.2020 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (zad. 1-3) z dnia 10.12.2020 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (zad. 1-3) z dnia 10.12.2020 r. (pdf)
Zakup nowego samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, znak sprawy WIW-A-AGAZ.2600.1.497.2020.KB.
Termin składnia ofert: 08.12.2020r. do godz. 14.00
- Zapytanie ofertowe z dnia 03.12.2020 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 03.12.2020 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (pdf)
- Załacznik nr 2 Formularz oferty (word)
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy (pdf)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 07.12.2020 r. (skan)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 07.12.2020 r. (pdf)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 08.12.2020 r. (skan)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 08.12.2020 r. (pdf)
- Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej z dnia 09.12.2020 r. (skan)
- Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej z dnia 09.12.2020 r. (pdf)
Dostawa materiałów biurowych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.483.2020.KW termin składania ofert: do dnia 08.12.2020 roku do końca dnia.
- Zapytanie ofertowe z dnia 02.12.2020 r. (scan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 02.12.2020 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 -Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 (a/b/c/d) - Formularz oferty (excel)
- Załącznik nr 2 (a/b/c/d) - Formularz oferty (pdf)
- Załącznik nr 3 (a/b/c/d) - Formularz pomocniczy - proszę nie składać wraz z ofertą (pdf)
- Załącznik nr 3 (a/b/c/d) - Formularz pomocniczy - prosze nie składać wraz z ofertą (excel)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 09.12.2020 r. (scan)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 09.12.2020 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 2, 3, 4 z dnia 09.12.2020 r. (scan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 2, 3, 4 z dnia 09.12.2020 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1 z dnia 10.12.2020 r. (scan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1 z dnia 10.12.2020 r. (pdf)
Dostawa testów, odczynników labolatoryjnych, pożywek, znak sprawy: WIW-A-AGZ. 2600.2.228.2020.JO.KB, termin składania ofert: 02.12.2020 r. godz. 10.00
- Zapytanie ofertowe z dnia 26.11.2020 r. (scan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 26.11.2020 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - OPZ (pdf)
- Załącznik nr 2 - formularz oferty (excel)
- Załacznik nr 2 - formularz oferty (PDF)
- Załącznik nr 3 - wzór umowy (pdf) dotyczy zad. 1 i 2
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 02.12.2020 r. (pdf)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 02.12.2020 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach 1,2,3,4,5,6,9 z dnia 03.12.2020 r.(skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach 1,2,3,4,5,6,9 z dnia 03.12.2020 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniach nr 7 i 8 z dnia 03.12.2020 r.(skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w zadaniach nr 7 i 8 z dnia 03.12.2020 r.(pdf)
Dostawa szkła laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 27 listopada 2020 r. do godziny 12:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.221.2020.JO.KK
Powrót do rejestru zmian