Wersja z: 01.06.2022 09:59:18
Zamówienia podprogowe
2022
Dostawa środków dezynfekcyjnych i materiałów opatrunkowych, termin składania ofert do 06 czerwca 2022 roku do godziny 09:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.104.2022.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 31 maja 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 31 maja 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 01 czerwca 2022 roku (skan)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 01 czerwca 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (po modyfikacji)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (po modyfikacji)
Usługa sprzątania posesji Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 02 czerwca 2022 roku do godziny 10:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.90.2022.DB.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 25 maja 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 25 maja 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Projektowane postanowienia umowy
Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, termin składania ofert do 01 czerwca 2022 roku do godziny 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.91.2022.KK.DB
Uwaga: Zmiana terminu składania ofert, do dnia 03 czerwca 2022 roku, godzina 09:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 24 maja 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 24 maja 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 27 maja 2022 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 27 maja 2022 (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (po modyfikacji)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (po modyfikacji)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 31 maja 2022 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 31 maja 2022 (pdf)
Dostawa trychinoskopu projekcyjnego, cyfrowego, termin składania ofert do 30 maja 2022 roku do godziny 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.98.2022.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 20 maja 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 20 maja 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Wyjaśnieie treści zapytania ofertowego z dnia 27 maja 2022 roku (skan)
- Wyjaśnieie treści zapytania ofertowego z dnia 27 maja 2022 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 30 maja 2022 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 30 maja 2022 r. (pdf)
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 26 maja 2022 roku do godziny 9.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.88.2022.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 18 maja 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 18 maja 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 31 maja 2022 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 31 maja 2022 r. (pdf)
Remont parkingu i opaski przy budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 30 maja 2022 roku do godziny 12.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.82.2022.LC
Uwaga: Zmiana terminu składania ofert, do dnia 2 czerwca 2022 roku, godzina 12:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 13 maja 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 13 maja 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenia
- Załącznik nr 5 - Przedmiar
- Informacja z dnia 27 maja 2022 roku (skan)
- Informacja z dnia 27 maja 2022 roku (pdf)
Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 25 kwietnia 2022 roku do godziny 9.00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.68.2022.RG.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 15 kwietnia 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 15 kwietnia 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja z dnia 22 kwietnia 2022 roku (skan)
- Informacja z dnia 22 kwietnia 2022 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 2 maja 2022 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 2 maja 2022 roku (pdf)
Dostawa folii aluminiowej, termin składania ofert do 12 kwietnia 2022 roku do godziny 9.00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.57.2022.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 05 kwietnia 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 05 kwietnia 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (excel)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 07 kwietnia 2022 r. (skan)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 07 kwietnia 2022 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 13 kwietnia 2022 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 13 kwietnia 2022 r. (pdf)
Dostawa środków czystości, termin składania ofert do 30 marca 2022 roku do godziny 09:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.48.2022.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 23 marca 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 23 marca 2022 roku (pdf)
- Załacznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (excel)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 31 marca 2022 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 31 marca 2022 roku (pdf)
Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 4 marca 2022 roku do godziny 09:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.37.2022.RG.LC
Uwaga: Zmiana terminu składania ofert, do dnia 11 marca 2022 roku, godzina 09:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 24 lutego 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 24 lutego 2022 roku (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 1 marca 2022 roku (skan)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 1 marca 2022 roku (pdf)
- Informacja z dnia 03 marca 2022 roku (skan)
- Informacja z dnia 03 marca 2022 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 do Informacji z dnia 3 marca 2022 roku - Opis przedmiotu zamówienia (po modyfikacji)
- Załącznik nr 2 do Informacji z dnia 3 marca 2022 roku - Formularz oferty (po modyfikacji)
- Informacja z dnia 08 marca 2022 roku (skan)
- Informacja z dnia 08 marca 2022 (pdf)
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 16 marca 2022 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 24 marca 2022 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 24 marca 2022 roku (pdf)
Roczna aktualizacja serwisu i subskrypcji do urządzeń Fortigate E80 oraz ESET PROTECT Entry ON-PREM, termin składania ofert do 10 lutego 2022 roku do godziny 09:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.28.2022.RG.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 2 lutego 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 2 lutego 2022 roku (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 10 lutego 2022 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 10 lutego 2022 roku (pdf)
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia materiału kat. I, termin składania ofert do 27 stycznia 2022 roku do godziny 09:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.14.2022.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 21 stycznia 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 21 stycznia 2022 roku (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 08 lutego 2022 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 08 lutego 2022 roku (pdf)
Sukcesywna dostawa krwi baraniej odwłóknionej, termin składania ofert do 24 stycznia 2022 roku do godziny 09:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.12.2022.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 18 stycznia 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 18 stycznia 2022 roku (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 24 stycznia 2022 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 24 stycznia 2022 roku (pdf)
Świadczenie usług pralniczych, termin składania ofert do 21 stycznia 2022 roku do godziny 09:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.9.2022.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 17 stycznia 2022 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 17 stycznia 2022 roku (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 24.01.2022 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 24.01.2022 roku (pdf)
2021
Dostawa materiałów biurowych, termin składania ofert do 13 grudnia 2021 roku do godziny 09:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.306.2021.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 07 grudnia 2021 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 07 grudnia 2021 roku (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Arkusz pomocniczy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 14 grudnia 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 14 grudnia 2021 roku (pdf)
Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, termin składania ofert do 13 grudnia 2021 roku godzina 9.00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.2892021.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 3 grudnia 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 3 grudnia 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Arkusz pomocniczy WŁAŚCIWY
- Załącznik nr 4 - Wzór umowy
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 9 grudnia 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 9 grudnia 2021 roku (pdf)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 10 grudnia 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 10 grudnia 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 13 grudnia 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 13 grudnia 2021 roku (pdf)
Dostawa surowic i odczynników do hodowli komórkowej, termin składania ofert do 08 grudnia 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.233.2021.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 2 grudnia 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 2 grudnia 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 06 grudnia 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 06 grudnia 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 08.grudnia 2021 roku (ska)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 08 grudnia 2021 roku (pdf)
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 10 grudnia 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.295.2021.RG.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 2 grudnia 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 2 grudnia 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 07 grudnia 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 07 grudnia 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 13 grudnia 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 13 grudnia 2021 roku (pdf)
Dostawa wirówki laboratoryjnej z rotorem, termin składania ofert do 3 grudnia 2021 roku godzina 9.00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.232.2021.JO.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 29 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 29 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 6 grudnia 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 6 grudnia 2021 roku (pdf)
Dostawa materiałów biurowych, termin składania ofert do 2 grudnia 2021 roku godzina 9.00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.271.2021.DB.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 24 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 24 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Arkusz pomocniczy
- Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 5 z dnia 2 grudnia 2021 roku (skan)
- Informacja o unieważnieniu postepowania w części nr 5 z dnia 2 grudnia 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 2 grudnia 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 2 grudnia 2021 roku (pdf)
Dostawa środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych, rękawiczek jednorazowych i folii aluminiowej, termin składania ofert do 25 listopada 2021 roku godzina 9.00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.221.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 17 listopada 2021 roku (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 17 listopada 2021 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 19 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 19 listopada 2021 roku (pdf)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 23 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 23 listopada 2021 roku (pdf)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 24 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 24 listopada 2021 roku (pdf)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 24 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjaśnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 24 listopada 2021 roku (pdf)
- Informacja o unieważnieniu postępowania części nr 2 z dnia 26 listopda 2021 roku (skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania części nr 2 z dnia 26 listopda 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 26 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 26 listopada 2021 (pdf)
Zakup nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 18 listopada 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.257.2021.KK
Uwaga: Zmiana terminu składania ofert, do dnia 30 listopada 2021 roku, godzina 09:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 10 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 10 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Zmiana terminu składania ofert z dnia 17 listopada 2021 roku.
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 19 listopada 2021 roku
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do 18 listopada 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.255.2021.RG.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 10 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 10 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 23 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 23 listopada 2021 roku (pdf)
Dostawa wraz z montażem 3 szt. klimatyzatorów do Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie, termin składania ofert do 10 listopada 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.207.2021.LO.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 03 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 03 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 8 listopada 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 8 listopada 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 15 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 15 listopada 2021 roku (pdf)
Dostawa sprzętu laboratoryjnego, termin składania ofert do 12 listopada 2021 roku, godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.1.206.2021.JO.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 03 listopada 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 03 listopada 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 04 listopada 2021 r (skan)
- Zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 04 listopada 2021 r (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (po modyfikacji)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (po modyfikacji)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 16 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 16 listopada 2021 roku (pdf)
Dostawa środków czystości i worków na odpady weterynaryjne, termin składania ofert do dnia 28 października 2021 roku godzina 9:00, znak sprawy WIW-A-AGZ.2600.2.194.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 21 października 2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 21 października 2021 r. (pdf)
- Załacznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 a,b - Formularz oferty (excel)
- Załącznik nr 2 a,b - Formularz oferty (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29 października 2021 roku w części nr 1 i 2 (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29 października 2021 roku w części nr 1 i 2 (pdf)
Dostawa serwera NAS na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 28.10.2021 r. godz. 9:00,znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.213.2021.RG.LC
- Zapytanie ofertowe z dnia 20.10.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 20.10.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 22 października 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 22 października 2021 roku (pdf)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 25 października 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 25 października 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 8 listopada 2021 roku (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 8 listopada 2021 roku (pdf)
Jednorazowa dostawa szkła laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 19.10.2021 r. godz. 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.182.2021.JO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 11.10.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 11.10.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 a-g - Formularz oferty (excel)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 13 października 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie treści zapytania ofertowego z dnia 13 października 2021 roku (pdf)
- Wyjasnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 15 października 2021 roku (skan)
- Wyjasnienie i zmiana treści zapytania ofertowego z dnia 15 października 2021 roku (pdf)
- Załącznik nr 1 do wyjaśnień z dnia 15 października 2021 r. Opis przedmiotu zamówienia (po modyfikacji) - cz. 4
- Załącznik nr 2 do wyjaśnień z dnia 15 października 2021 r. Formularz oferty (po modyfikacji) - cz. 4
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 25 października 2021 roku w części 3, 4, 6, 7 (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 25 października 2021 roku w części 3, 4, 6, 7 (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29 października 2021 roku w części 1, 2, 5 (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 29 października 2021 roku w części 1, 2, 5 (pdf)
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarki igłowej oraz serwera na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, termin składania ofert do dnia 6.10.2021 r. godz. 9:00,znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.1.187.2021.LC
Uwaga: Zmiana terminu składania ofert do dnia 11.10.2021 roku, godzina 09:00
Uwaga: zmiana terminu składania ofert do dnia 13.10.2021 roku, godzina 09:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 28.09.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 28.09.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
- Informacja z dnia 4.10.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 4.10.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 do Informacji z dnia 4.10.2021 r. Poprawiony OPZ
- Załącznik nr 2 do Informacji z dnia 4.10.2021 r. Formularz oferty
- Informacja o zmianie terminu składania ofert (skan)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert (pdf)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 08 października 2021 roku (skan)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 08 października 2021 roku (pdf)
- Informacja z dnia 11 października 2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 11 października 2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 do Informacji z dnia 11 października 2021 r. Poprawiony OPZ
- Załącznik nr 2 do Informacji z dnia 11 października 2021 r. Formularz oferty
- Załącznik nr 3 do Informacji z dnia 11 października 2021 r. Wzór umowy
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr 1 i 2 z dnia 18.10.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w częsci nr 1 i 2 z dnia 18.10.2021 r. (pdf)
- Informacja o zamknięciu postępowania w częsci nr 3 z dnia 18.10.2021 r. (skan)
- Informacja o zamknięciu postępowania w części nr 3 z dnia 18.10.2021 r. (pdf)
Remont części pomieszczeń w budynku magazynowym Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, termin składania ofert do dnia 19.08.2021 r. godz. 9:00, znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.144.2021.JO.LC
UWAGA: Zmiana terminu składania ofert do dnia 31.08.2021 . godz. 9:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 04.08.2021 (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 04.08.2021 (pdf)
- Załącznik nr 1 - Dokumentacja
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Wykaz osób
- Załącznik nr 4 - Wzór umowy
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 18.08.2021 r. (skan)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 18.08.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 31.08.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 31.08.2021 r. (pdf)
Jednorazowa dostawa folii aluminiowej i części zamiennych do sprzętu laboratoryjnego, termin składania ofert do dnia 9.08.2021 r. godz. 9:00
znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.141.2021.JO.LC
UWAGA: Zmiana terminu składania ofert do dnia 16.08.2021 . godz. 9:00
- Zapytanie ofertowe z dnia 30.07.2021 (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 30.07.2021 (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (PDF)
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty (excel)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 06.08.2021 r. (skan)
- Informacja o zmianie terminu składania ofert z dnia 06.08.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 18.08.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 18.08.2021 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu części nr 1, 3, 7 i 9 z dnia 18.08.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu części 1, 3, 7 i 9 z dnia 18.08.2021 r. (pdf)
Przeglą, czyszczenie i konserwacja systemów klimatyzacji i wentylacji w siedzibie Zamawiającego,
termin składania ofert do dnia 22.07.2021 r. godz. 8:00,
znak sprawy: WIW-A-AGZ.2600.2.118.121./1.128.2021.LO.KK
- Zapytanie ofertowe z dnia 14.07.2021 r. (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 14.07.2021 r. (pdf)
- Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Zał. nr 2 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego
- Zał. nr 3 - Formularz oferty
- Zał. nr 4 - wzór umowy
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 20.07.2021 r. (SKAN)
- Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego z dnia 20.07.2021 r. (PDF)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 26.07.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 26.07.2021 r. (pdf)
Dostawa obuwia i odzieży roboczej, środków ochrony indywidualnej, termin składania ofert do dnia 25.06.2021 r. godz. 9:00,
znak sprawy: WIW-A-AGZ. 2600.2.97.2021.JO.KW
- Zapytanie ofertowe z dnia 17.06.2021 (skan)
- Zapytanie ofertowe z dnia 17.06.2021 (pdf)
- Zał. nr 1 - OPZ (PDF)
- Zał. nr 2 - formularz oferty (excel)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 30.06.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 30.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu zadania nr 4 i 5 z dnia 30.06.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu zadania 4 i 5 z dnia 30.06.2021 r. (pdf)
Usługi sprzątania posesji WIW w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7, termin składania ofert do dnia 17.06.2021 r. godz. 13:00, Powrót do rejestru zmian