Idż do nawigacji Idż do głównej treści

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetargi

Wersja z: 25.06.2021 12:41:59

Przetargi

2021

Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.10.2021.LC

Termin składania ofert: 30.06.2021 r. godz. 9:00

Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.08.2021.KK

Termin składania ofert: 25.06.2021 r., godz. 9:00

Usługi w zakresie transportu prób do badań laboratoryjnych, znak sprawy WIW-A-AGZ.272.1.09.2021.KK

Termin składania ofert: 15.06.2021 r., godz. 9:00

Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.05.2021.LC

Termin składania ofert: 20.05.2021 r. godz. 9:00

UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 21.05.2021 r., godz. 9:00

Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych, pożywek , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.06.2021.LC

Termin składania ofert: 19.05.2021 r. godz. 9:00

UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 20.05.2021 r., godz. 9:00

UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 21.05.2021 r., godz. 9:00

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.07.2021.LC

Termin składania ofert: 06.05.2021 r. godz. 9:00

Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.04.2021.KK

Termin składania ofert: 30.04.2021 r. godz. 9:00

UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 04.05.2021r., godz. 9:00

UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 06.05.2021r., godz. 9:00

UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 07.05.2021r., godz. 9:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
  2. SWZ (skan)
  3. SWZ (pdf)
  4. Zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
  5. Zał. nr 2 - formularz oferty
  6. Zał. nr 3 - ośw. o niepodleganiu wykluczeniu
  7. Zał. nr 4 - ośw. o spełnianiu warunków
  8. Zał. nr 5 - zobowiązanie podmiotu trzeciego
  9. Zał. nr 6 - projektowane postanowienia umowy
  10. Zał. nr 7 - informacja o przetwarzaniu danych
  11. Zał. nr 8 -instrukcja korzystania z miniPortalu
  12. Zał. nr 9 - link do postępowania i ID postępowania
  13. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.04.2021r.
  14. Informacja z dnia 28.04.2021r. (skan)
  15. Informacja z dnia 28.04.2021r. (pdf)
  16. Zał. nr 6 - projektowane postanowienia umowy (po modyfikacji)
  17. Zał. nr 10 -  Wykaz urządzeń technicznych
  18. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 1 z dnia 30.04.2021r.
  19. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 1.1 z dnia 30.04.2021r.
  20. Informacja z dnia 30.04.2021r (skan)
  21. Informacja z dnia 30.04.2021r. (pdf)
  22. Zał nr 6 - projektowane postanowienia umowy (po modyfikacji)
  23. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 05.05.2021r.
  24. Informacja z dnia 05.05.2021r. (skan)
  25. Informacja z dnia 05.05.2021r. (pdf)
  26. Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia (skan)
  27. Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (pdf)
  28. Informacja z otwarcia ofert 07.05.2021r. (skan)
  29. Informacja z otwarcia ofert 07.05.2021r. (pdf)
  30. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w cz. 2 z dnia 13.05.2021 r. (skan)
  31. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w cz. 2 z dnia 13.05.2021 r. (pdf)
  32. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszejw cz. 1 z dnia 18.05.2021 r. (skan)
  33. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszejw cz. 1 z dnia 18.05.2021 r. (pdf)

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.03.LC

Termin składania ofert: 20.04.2021 r. godz. 9:00

Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie i Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie 

Uwaga: ZMIANA Terminu składania ofert: bylo 09.04.2021 godz. 09.00 , zmiana na 13.04.2021 r. godz. 9:00

ZMIANA: 15.04.2021 R. GODZ. 09.00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu (skan)
  2. Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
  3. SWZ (skan)
  4. SWZ (pdf)
  5. Zał. nr 1a - OPZ WIW
  6. Zał. nr 1b - OPZ ZHW
  7. Zał. nr 2 - formularz oferty
  8. Zał. nr 3 - ośw. o niepodleganiu wykluczeniu
  9. Zał. nr 4 - ośw. o spełnianiu warunków
  10. Zał. nr 5 - wzór usług wykonanych
  11. Zał. nr 6 - Instrukcja  korzystania z systemu miniportal
  12. Zał. nr 7 - wzór umowy
  13. Zał. nr 8 - informacja o przetwarzaniu danych
  14. Zał. nr 9 - link do postępowania i ID postępowania
  15. Zał. nr 9 - link do postępowania (word)
  16. Informacja - modyfikacja z 08.04.2021 (pdf)
  17. Informacja - modyfikacja z 08.04.2021 (skan)
  18. Ogloszenie o zmianie ogloszenia z 08.04.2021
  19. Zał. nr 2 -  formularz oferty (po modyfikacji)
  20. Zał. nr 7 - wzór umowy po modyfikacji 
  21. Informacja - modyfikacja z dnia 12.04.2021 r. (pdf)
  22. Informacja - modyfikacja z dnia 12.04.2021 r. (skan)
  23. Zał. nr 7 -  projektowane postanowienia umowy
  24. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 02 z 12.04.2021
  25. Informacja o kwocie jaka Zamawiający zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia z dnia 15.04.2021 r. 
  26. Protokół z otwarcia ofert z dnia 15.04.2021 r.
  27. Informacja o wyborze oferty w cześci nr 1 z dnia 06.05.2021 r.
  28. Informacja o wyborze oferty w części nr 1 z dnia 06.05.2021 r. (pdf)
  29. Informacja o wyborze oferty w części nr 2 z dnia 11.05.2021 r. (Skan)
  30. Informacja o wyborze oferty w cześci nr 2  z dnia 11.05.2021 r. (PDF)

 

Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych, pożywek , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.02.2021.KK

Termin składania ofert: 02.04.2021 r. godz. 9:00

  1. Ogloszenie o zamówieniu (pdf)
  2. SIWZ (skan)
  3. SIWZ (pdf)
  4. Zał. nr 1 - OPZ 
  5. Zał. nr 2 -  formularz oferty
  6. Zal. nr 3a-g - formularz cenowy części nr 1-7
  7. Zał. nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 
  8. Zał. nr 4 - oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (word)
  9. Zał. nr 5 - instrukcja z korzystania systemu miniPortal
  10. Zał. nr 6 - wzór umowy
  11. Zał. nr 7 - informacja o przetwarzaniu danych 
  12. Zał. nr 8 - link do postępowania i ID postępowania 
  13. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 30.03.2021 r. 
  14. Informacja z dnia 30.03.2021 r. 
  15. Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia z dnia 02.04.2021 r. 
  16. Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.04.2021 r. (skan)
  17. Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.04.2021 r. (pdf)
  18. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 4 z dnia 09.04.2021 r. (skan)
  19. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 4 z dnia 09.04.2021 r. (pdf)
  20. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1-3 oraz 5-6 z dnia 09.04.2021 r. (skan)
  21. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1-3 oraz 5-6 z dnia 09.04.2021 r. (pdf)
  22. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 7 z dnia 26.04.2021 r. (skan)
  23. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 7 z dnia 26.04.2021 r. (pdf)

2020

Usługa transportu prób do badań labolatoryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.17.2020.KK

Termin składania ofert: 08.01.2021 r. godz. 12.00

  1. Ogloszenie o zamówieniu (scan)
  2. Ogloszenie o zamówieniu (pdf)
  3. SIWZ (skan)
  4. SIWZ (pdf)
  5. Zał. nr 1a - OPZ (zad. nr 1)
  6. Zał. nr 1b - OPZ (zad. nr 2)
  7. Zał. nr 2 -  formularz oferty
  8. Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  9. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. spełnienia warunków
  10. Zał. nr 5 - wzór - wykaz usług
  11. Zał. nr 6 - wzór umowy
  12. Zał. nr 7 - oświadczenie dot. grupy kapitałowej
  13. Zał. nr 8 - wzór zobowiązania podmiotu trzeciego 
  14. Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 04.01.2021 r. (skan)
  15. Wyjasnienie i zmiana treści SIWZ z dnia 04.01.2021 r. (pdf)
  16. Zał. nr 1a - OPZ (zad. nr 1) po modyfikacji 
  17. Protokół z otwarcia ofert z dnia 08.01.2021r. (skan)
  18. Protokół z otwarcia ofert z dnia 08.01.2021 r. (pdf)
  19. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr. 1, 2 z dnia 29.01.2021 r. 

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej tj. sprzedaż wraz ze świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.15.2020.KB

Termin składania ofert: 13.11.2020 r. godz. 12:00. Uwaga: zmiana terminu składania ofert: 20.11.2020 r. godz. 12.00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1a  - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 1 b - Opis przedmiotu zamówienia
  5. Zał. nr 2 - Formularz oferty (excel)
  6. Zał. nr 2 - Formularz oferty (pdf)
  7. Zał. nr 3 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  8. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. spełniania warunków
  9. Zał. nr 5 - Oświadczenie DSO
  10. Zał. nr 6 -  Oświadczenie o grupie kapitałowej
  11. Zał. nr 7 -  Wzór umowy
  12. Zmiana treści SIWZ (scan)
  13. Zmiana treści SIWZ (pdf)
  14. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 
  15. Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ
  16. Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ (pdf)
  17. Zał. nr 7 do SIWZ - wzór umowy po modyfikacji 
  18. Zał. nr 2 do SIWZ - formularz oferty (po modyfikacj) 
  19. Protokół z otwarcia ofert z dnia 20.11.2020 r. (scan)
  20. Protokół z otwarcia ofert z dnia 20.11.2020 r. (pdf)
  21. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, 2 z dnia 04.12.2020 r. (skan)
  22. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 1, 2 z dnia 04.12.2020 r. (pdf)

 

 

Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych, pozywek i szalek Petriego, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.16.2020.KK 

Termin składania ofert: 29.10.2020 r. godz. 11:00 UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 02.11.2020r. GODZ. 11:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
  5. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (excel)
  6. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  7. Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. spełniania warunków
  8. Zał. nr 6 -  Wzór umowy
  9. Zał. nr 7 -  oświadczenie o grupie kapitałowej 
  10. Zmiana treści SIWZ z dnia 23.10.2020 r. (pdf)
  11. Zmiana treści SIWZ z dnia 23.10.2020 r. (skan)
  12. Zmiana i wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 28.10.2020 r. (pdf)
  13. Zmiana i wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 28.10.2020 r. (skan)
  14. Zał. nr 6 - wzór umowy po modyfikacji
  15. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.10.2020 r. 
  16. Protokół z otwarcia ofert w dniu 02.11.2020 r. 
  17. Zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania w zadaniu nr1, 2, 4, 10 i 12 z dnia 02.11.2020r. 
  18. Zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania w zadaniu nr1, 2, 4, 10 i 12 z dnia 02.11.2020r. (pdf)
  19. Sprostowanie informacji z otwarcia ofert
  20. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 3 z dnia 04.11.2020r. (skan)
  21. Zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania w zadaniu nr 3 z dnia 04.11.2020 r. (pdf)
  22. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 5, 7, 8, 9 z dnia 12.11.2020 r (skan)
  23. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniach nr 5, 7, 8, 9 z dnia 12.11.2020 r (pdf)
  24. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w zadaniu nr 13 z dnia 18.11.2020 r. (scan)
  25. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w zadaniu nr 13 z dnia 18.11.2020 r. (pdf)
  26. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w zadaniu nr 6 i 14 z dnia 19.11.2020 r. (scan)
  27. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w zadaniu nr 6 i 14 z dnia 19.11.2020 r. (pdf)
  28. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 11 z dnia 27.11.2020 r. (skan)
  29. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadanaiu nr 11 z dnia 27.11.2020 r. (pdf)

 

 

Dostawa materiałów eksploatacyjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.14.2020.KS Termin składania ofert: 31.07.2020 r. godz. 12:00 UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 04.08.2020r. GODZ. 12:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy (word)
  5. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (Excel)
  6. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (pdf)
  7. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  8. Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. spelnienia warunków
  9. Zał. nr 6 - Wzór umowy
  10. Zał. nr 7 - Oświadczenie o grupie kapitałowej
  11. Zał. nr 4 - oświadczenie dot. wykluczenia (word)
  12. Zał. nr 5 - oświadczenie dot. spełnienia warunków (word)
  13. Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej (word)
  14. Zmiana treści SIWZ z 29.07.2020 r
  15. OPZ po modyfikacji (zadanie nr 1, zadanie nr 3)
  16. Formularz cenowy po modyfikacji (zadanie nr 1) - pdf
  17. Formularz cenowy po modyfikacji (zadanie nr 1) - Excel
  18. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
  19. Protokół z otwarcia ofert w dniu 04.08.2020 r.
  20. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 10 z dnia 18.08.2020 r.
  21. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 7 z dnia 20.08.2020 r.
  22. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 4 z dnia 27.08.2020 r.
  23. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniach nr 2 i 9 z dnia 27.08.2020 r.
  24. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystaniejszej w  zadaniu nr 5, 6, 8, 12 z dnia 09.09.2020 r. (scan)
  25. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 5, 6, 8, 12 z dnia 09.09.2020 r. (pdf)
  26. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1 z dnia 15.09.2020 r.
  27. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 11 z dnia 15.09.2020 r.
  28. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 z dnia 23.09.2020 r. (skan)
  29. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zadaniu nr 3 z dnia 23.09.2020 r. (pdf)

 

Dostawa odczynników chemicznych i pożywek, znak sprawy WIW-A-AGZ.272.1.13.2020.KS

Termin składania ofert: 03.07.2020 r. godz. 11:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. SIWZ
  3. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  4. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
  5. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (Excel)
  6. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (pdf)
  7. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  8. Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. spelnienia warunków
  9. Zał. nr 6 - Wzór umowy
  10. Zał. nr 7 - Oświadczenie o grupie kapitałowej
  11. Zał. nr 4 - oświadczenie dot. wykluczenia (word)
  12. Zał. nr 5 - oświadczenie dot. spełnienia warunków (word)
  13. Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej (word)
  14. Wyjaśnienie treści SIWZ
  15. Wyjaśnienia i modyfikacja terści SIWZ
  16. OPZ po modyfikacji (zadanie nr 6)
  17. Formularz cenowy po modyfikacji (zadanie nr 6)
  18. Formularz cenowy po modyfikacji (zadanie nr 6) (exel)
  19. Protokół z otwarcia ofert w dniu 03.07.2020
  20. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 1
  21. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zad. 2 i 3 z dnia 13.07.2020
  22. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zad. 5 i 6 z dnia 21.07.2020
  23. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu nr 4

 

Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych i pożywek, znak sprawy WIW-A-AGZ.272.1.11.2020.KS

Termin składania ofert: 22.05.2020r. godz. 11:00 UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 25.05.2020r. GODZ. 11:00

  1. Ogłoszenie o zamówieniu
  2. Ogłoszenie o zmianie zamówienia
  3. SIWZ
  4. Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
  5. Zał. nr 2 - Formularz ofertowy
  6. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (Excel)
  7. Zał. nr 3 - Formularz cenowy (pdf)
  8. Zał. nr 4 - Oświadczenie dot. wykluczenia
  9. Zał. nr 5 - Oświadczenie dot. spelnienia warunków
  10. Zał. nr 6 - Wzór umowy
  11. Zał. nr 7 - Oświadczenie o grupie kapitałowej 
  12. Zał. nr 4 - oświadczenie dot. wykluczenia (word)
  13. Zał. nr 5 - oświadczenie dot. spełnienia warunków (word)
  14. Zał. nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej
  15. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ (word)
  16. Wyjaśnienie i modyfikacja treści SIWZ (pdf)
  17. OPZ po modyfikacji (zadanie nr 15 i 25)
  18. Formularz cenowy po modyfikacji (zad. 15, 19, 25)
  19. Formularz cenowy po modyfikacji (zad. 15, 19, 25)- pdf
  20. Zał. nr 6 - wzór umowy po modyfikacji
  21. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
  22. Zmiana treści SIWZ z 20.05.2020 - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
  23. Ogloszenie o zmianie ogłoszenia z 20.05.2020
  24. Protokół z otwarcia ofert 11_2020 z dnia 25.05.2020
  25. Zawiadomienie o unieuważnieniu postępowania - zad. 9, 14
  26. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. 13, 15, 28
  27. Zawiadomienie o wyborze oferty n

    Powrót do rejestru zmian