Wersja z: 25.02.2022 13:41:52
Przetargi
2022
Usługa w zakresie transportu prób do badań laboratoryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.02.2022.KK
Termin składania ofert: 16 lutego 2022 roku, godzina 09:00.
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1b - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków
- Załącznik nr 5 - Wykaz usług
- Załącznik nr 6 - Zobowiązanie do udostępnienia zasobów
- Załącznik nr 7 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 8 - Instrukcja korzystania z systemu miniPortal
- Załącznik nr 9 - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówenia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 16 lutego 2022 roku (skan)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 16 lutego 2022 roku (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert dodatkowych z dnia 25 lutego 2022 roku (skan)
- Informacja z otwarcia ofert dodatkowych z dnia 25 lutego 2022 roku (pdf)
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.01.2022.LC.JO
Termin składania ofert: 01.02.2021 r. godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków
- Załącznik nr 5 - Wykaz usług
- Załącznik nr 6 - Instrukcja korzystania z systemu miniPortal
- Załącznik nr 7 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 8 - Zobowiązanie do udostępnienia zasobów
- Załącznik nr 9 - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 1 lutego 2022 roku (skan)
- informacja z otwarcia ofert z dnia 1 lutego 2022 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty z dnia 9 lutego 2022 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty z dnia 9 lutego 2022 r. (pdf)
2021
Usługa w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.13.2021.KK
Termin składania ofert: 8.12.2021 r., godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia części nr 1
- Załącznik nr 1b - Opis przedmiotu zamówienia części nr 2
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty części nr 1-2
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 - Zobowiazanie podmiotu trzeciego
- Załącznik nr 6 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 7 - Informacja o przetwarzaniu danych
- ZałącZnik nr 8 - Instrukcja korzystania z miniPortalu
- Załącznik nr 9 - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 08 grudnia 2021 roku (skan)
- informacja z otwarcia ofert z dnia 08 grudnia 2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części 1 i 2 z dnia 21 grudnia 2021 roku (skan)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do badań laboratoryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.12.2021.LC
Termin składania ofert: 20.09.2021 r., godz. 9:00
UWAGA Zmiana terminu składania ofert: 23.09.2021 r., godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia części nr 1-5
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty części nr 1-5
- Załącznik nr 3 a-e - Formularz cenowy części nr 1-5
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 5 - Instrukcja z korzystania systemu miniPortal
- Załącznik nr 6 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 7 - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 8 - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja z dnia 17.09.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 17.09.2021r. (pdf)
- Załącznik nr 1 do informacji z dnia 17.09.2021 r. - FORMULARZ CENOWY (cz. 4)
- Załącznik nr 2 do informacji z dnia 17.09.2021 r. - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (cz. 4)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 17.09.2021 r.
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 23.09.2021 r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 23.09.2021 r. (pdf)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 1 i 3 z dnia 1.10.2021 r. (skan)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 1 i 3 z dnia 1.10.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 2 i 4 z dnia 4.10.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 2 i 4 z dnia 4.10.2021 r. (pdf)
- Sprostowanie informacji o wyborze oferty z dnia 05.10.2021 roku (skan)
- Sprostowanie informacji o wyborze oferty z dnia 05.10.2021 roku (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 5 z dnia 11.10.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 5 z dnia 11.10.2021 r. (pdf)
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.11.2021.LC
Termin składania ofert: 13.08.2021 r., godz. 9:00
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 18.08.2021 r., godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia części nr 1-10
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty części nr 1-10
- Załącznik nr 3 a-j - Formularz cenowy części nr 1-10
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 5 - Instrukcja z korzystania systemu miniPortal
- Załącznik nr 6 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 7 - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 8 - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja z dnia 10.08.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 10.08.2021 r. (pdf)
- Informacja z dnia 12.08.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 12.08.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 do informacji z dnia 12.08.2021 r.- Opis przedmiotu zamówienia części nr 7 i 10
- Załącznik nr 2 a i b do informacji z dnia 12.08.2021 r. - Opis przedmiotu zamówienia części nr 7 i 10
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 18.08.2021 r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 18.08.2021 r. (pdf)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 4, 5, 6, 8 z dnia 26.08.2021 r. (skan)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 4, 5, 6, 8 z dnia 26.08.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 1, 2, 3, 7 i 10 z dnia 31.08.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 1, 2, 3, 7 i 10 z dnia 31.08.2021 r. (pdf)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 9 z dnia 31.08.2021 r. (skan)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 9 z dnia 31.08.2021 r. (pdf)
Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.10.2021.LC
Termin składania ofert: 30.06.2021 r. godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 do SWZ - instrukcja z korzystania systemu miniPortal
- Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 7 do SWZ - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 8 do SWZ - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 30.06.2021 r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 30.06.2021 r. (pdf)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 2, 3, 5 z dnia 01.07.2021 r. (skan)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 2, 3, 5 z dnia 01.07.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 1, 4 z dnia 01.07.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 1, 4 z dnia 01.07.2021 r. (pdf)
Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.08.2021.KK
Termin składania ofert: 25.06.2021 r., godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia części nr 1-16
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty części nr 1-16
- Załącznik nr 3 a-p - Formularz cenowy części nr 1-16
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 5 - Instrukcja z korzystania systemu miniPortal
- Załącznik nr 6 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 7 - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 8 - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja z dnia 22.06.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 22.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 25.06.2021 r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 25.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 15 z dnia 28.06.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 15 z dnia 28.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części 1-3, 6-9 oraz 16 z dnia 29.06.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty w części 1-3, 6-9 oraz 16 z dnia 29.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części 4, 10, 12 z dnia 01.07.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty w części 4, 10, 12 z dnia 01.07.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części 11, 13, 14 z dnia 14.07.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty w części 11, 13, 14 z dnia 14.07.2021 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty w części 11 z dnia 14.07.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu czynności wyboru oferty w części 11 z dnia 14.07.2021 r. (pdf)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 5 z dnia 16.07.2021 r. (skan)
- Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 5 z dnia 16.07.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części 11 z dnia 20.07.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty w części 11 z dnia 20.07.2021 r. (pdf)
Usługi w zakresie transportu prób do badań laboratoryjnych, znak sprawy WIW-A-AGZ.272.1.09.2021.KK
Termin składania ofert: 15.06.2021 r., godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 1b - opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 - Zobowiązanie podmiotu trzeciego
- Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych usług
- Załącznik nr 7 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 8 - Instrukcja z korzystania systemu miniPortal
- Załącznik nr 9 - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 10 - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja z dnia 10.06.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 10.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 15.06.2021 r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 15.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze ofert w części nr 1, 2 z dnia 28.06.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze ofert w części nr 1, 2 z dnia 28.06.2021 r. (pdf)
Usługi w zakresie przeglądów okresowych i wzorcowania sprzętu laboratoryjnego , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.05.2021.LC
Termin składania ofert: 20.05.2021 r. godz. 9:00
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 21.05.2021 r., godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 5 do SWZ - instrukcja z korzystania systemu miniPortal
- Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 7 do SWZ - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 8 do SWZ - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja z dnia 17.05.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 17.05.2021 r. (pdf)
- Informacja z dnia 18.05.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 18.05.2021 r. (pdf)
- Załącznik nr 1 do Informacji z dnia 18.05.2021 r. - Zmieniony Formularz oferty
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu
- Infomacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (skan)
- Infomacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
- Informacja z otwarcia ofert 21.05.2021r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert 21.05.2021r. (pdf)
- Informacjaz dnia 28.05.2021 r. o unieważnieniu części nr 2, 6, 11, 12, 14 i 18 (skan)
- Informacja z dnia 28.05.2021r. o unieważnieniu części nr 2, 6, 11, 12, 14 i 18 (pdf)
- Informacja o wyborze ofert z dnia 11.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze ofert z dnia 11.06.2021 r. (skan)
- Informacjaz dnia 11.06.2021 r. o unieważnieniu części nr 1 i 13 (skan)
- Informacja z dnia 11.06.2021r. o unieważnieniu części nr 1 i 13 (pdf)
Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych, pożywek , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.06.2021.LC
Termin składania ofert: 19.05.2021 r. godz. 9:00
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 20.05.2021 r., godz. 9:00
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 21.05.2021 r., godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 do SWZ - Formularz cenowy części nr 1-7
- Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 5 do SWZ - instrukcja z korzystania systemu miniPortal
- Załącznik nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 7 do SWZ - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 8 do SWZ - Link do postępowania i ID postępowania
- Informacja z dnia 14.05.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 14.05.2021 r. (pdf)
- Informacja z dnia 17.05.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 17.05.2021 r. (pdf)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 1 z dnia 17.05.2021r.
- Informacja z dnia 18.05.2021 r. (skan)
- Informacja z dnia 18.05.2021 r. (pdf)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 z dnia 18.05.2021r.
- Infomacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (skan)
- Infomacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
- Informacja z otwarcia ofert 21.05.2021r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert 21.05.2021r. (pdf)
- Informacja o wyborze ofert z dnia 02.06.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze ofert z dnia 02.06.2021 r. (skan)
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.07.2021.LC
Termin składania ofert: 06.05.2021 r. godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków
- Załącznik nr 5 - Wykaz usług
- Załącznik nr 6 - Instrukcja korzystania z systemu miniPortal
- Załącznik nr 7 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 8 - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 9 - Link do postępowania i ID postępowania
- Infomacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (skan)
- Infomacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
- Informacja z otwarcia ofert (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert (skan)
- Informacja o wyborze oferty z dnia 13.05.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty z dnia 13.05.2021 r. (pdf)
Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.04.2021.KK
Termin składania ofert: 30.04.2021 r. godz. 9:00
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 04.05.2021r., godz. 9:00
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 06.05.2021r., godz. 9:00
UWAGA: ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT: 07.05.2021r., godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia
- Zał. nr 2 - formularz oferty
- Zał. nr 3 - ośw. o niepodleganiu wykluczeniu
- Zał. nr 4 - ośw. o spełnianiu warunków
- Zał. nr 5 - zobowiązanie podmiotu trzeciego
- Zał. nr 6 - projektowane postanowienia umowy
- Zał. nr 7 - informacja o przetwarzaniu danych
- Zał. nr 8 -instrukcja korzystania z miniPortalu
- Zał. nr 9 - link do postępowania i ID postępowania
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 28.04.2021r.
- Informacja z dnia 28.04.2021r. (skan)
- Informacja z dnia 28.04.2021r. (pdf)
- Zał. nr 6 - projektowane postanowienia umowy (po modyfikacji)
- Zał. nr 10 - Wykaz urządzeń technicznych
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 1 z dnia 30.04.2021r.
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 1.1 z dnia 30.04.2021r.
- Informacja z dnia 30.04.2021r (skan)
- Informacja z dnia 30.04.2021r. (pdf)
- Zał nr 6 - projektowane postanowienia umowy (po modyfikacji)
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 05.05.2021r.
- Informacja z dnia 05.05.2021r. (skan)
- Informacja z dnia 05.05.2021r. (pdf)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zamówienia (skan)
- Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia (pdf)
- Informacja z otwarcia ofert 07.05.2021r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert 07.05.2021r. (pdf)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w cz. 2 z dnia 13.05.2021 r. (skan)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w cz. 2 z dnia 13.05.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszejw cz. 1 z dnia 18.05.2021 r. (skan)
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszejw cz. 1 z dnia 18.05.2021 r. (pdf)
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego, znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.03.LC
Termin składania ofert: 20.04.2021 r. godz. 9:00
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 2 - Formularz oferty
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków
- Załącznik nr 5 - Wykaz usług
- Załącznik nr 6 - Instrukcja korzystania z systemu miniPortal
- Załącznik nr 7 - Projektowane postanowienia umowy
- Załącznik nr 8 - Informacja o przetwarzaniu danych
- Załącznik nr 9 - Link do postępowania i ID postępowania
- Infomacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia
- Informacja z otwarcia ofert
- Informacja z otwarcia ofert (skan)
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (pdf)
Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii w Olsztynie i Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie
Uwaga: ZMIANA Terminu składania ofert: bylo 09.04.2021 godz. 09.00 , zmiana na 13.04.2021 r. godz. 9:00
ZMIANA: 15.04.2021 R. GODZ. 09.00
- Ogłoszenie o zamówieniu (skan)
- Ogłoszenie o zamówieniu (pdf)
- SWZ (skan)
- SWZ (pdf)
- Zał. nr 1a - OPZ WIW
- Zał. nr 1b - OPZ ZHW
- Zał. nr 2 - formularz oferty
- Zał. nr 3 - ośw. o niepodleganiu wykluczeniu
- Zał. nr 4 - ośw. o spełnianiu warunków
- Zał. nr 5 - wzór usług wykonanych
- Zał. nr 6 - Instrukcja korzystania z systemu miniportal
- Zał. nr 7 - wzór umowy
- Zał. nr 8 - informacja o przetwarzaniu danych
- Zał. nr 9 - link do postępowania i ID postępowania
- Zał. nr 9 - link do postępowania (word)
- Informacja - modyfikacja z 08.04.2021 (pdf)
- Informacja - modyfikacja z 08.04.2021 (skan)
- Ogloszenie o zmianie ogloszenia z 08.04.2021
- Zał. nr 2 - formularz oferty (po modyfikacji)
- Zał. nr 7 - wzór umowy po modyfikacji
- Informacja - modyfikacja z dnia 12.04.2021 r. (pdf)
- Informacja - modyfikacja z dnia 12.04.2021 r. (skan)
- Zał. nr 7 - projektowane postanowienia umowy
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 02 z 12.04.2021
- Informacja o kwocie jaka Zamawiający zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia z dnia 15.04.2021 r.
- Protokół z otwarcia ofert z dnia 15.04.2021 r.
- Informacja o wyborze oferty w cześci nr 1 z dnia 06.05.2021 r.
- Informacja o wyborze oferty w części nr 1 z dnia 06.05.2021 r. (pdf)
- Informacja o wyborze oferty w części nr 2 z dnia 11.05.2021 r. (Skan)
- Informacja o wyborze oferty w cześci nr 2 z dnia 11.05.2021 r. (PDF)
Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych, pożywek , znak sprawy: WIW-A-AGZ.272.1.02.2021.KK
Termin składania ofert: 02.04.2021 r. godz. 9:00
- Ogloszenie o zamówieniu (pdf)
- SIWZ (skan)
- SIWZ (pdf)
- Zał. nr 1 - OPZ
- Zał. nr 2 - formularz oferty
- Zal. nr 3a-g - formularz cenowy części nr 1-7
- Zał. nr 4 - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
- Zał. nr 4 - oswiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (word)
- Zał. nr 5 - instrukcja z korzystania systemu miniPortal
- Zał. nr 6 - wzór umowy
- Zał. nr 7 - informacja o przetwarzaniu danych
- Zał. nr 8 - link do postępowania i ID postępowania
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 30.03.2021 r.
- Informacja z dnia 30.03.2021 r.
- Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia z dnia 02.04.2021 r.
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.04.2021 r. (skan)
- Informacja z otwarcia ofert z dnia 02.04.2021 r. (pdf)
- Powrót do rejestru zmian